razvan u. scrie:Am folosit ambele modele.
Pentru ca pescuiesc plantat, am ramas pe mk3 deorece ai 3 variante de tensionare a firului.
Au fost ceva probleme cu capetele de mk3, dar s-au rezolvat.
Ulmeneee...vorbesti prostii sau nu stii sa citesti...MK 2 si MK 3 simplu...
Fişiere ataşate
mk2.jpg (2.76 KiB) Vizualizat de 1976 ori
image.php.jpg (16.54 KiB) Vizualizat de 1976 ori
''Daca mintea iti este oarba ochii sunt inutili.''
razvan u. scrie:Am folosit ambele modele.
Pentru ca pescuiesc plantat, am ramas pe mk3 deorece ai 3 variante de tensionare a firului.
Au fost ceva probleme cu capetele de mk3, dar s-au rezolvat.
mai bagat in ceata de cand mk3 are sistem de tensionare ? Mk2 si Mk3 din cate stiu si nu cred ca ma insel au doar greutatea pe tija
singurele swingere de la fox care au sistemul de doua trepte de tensionare sunt euro swinger
Nu ?
Modelul nou de Mk2 este conceput pe corp(tija si sistem de tensionare) de euro swinger, dar cu sistem de prindere de mk.
Daneee MK 2 sau MK 3 simplu .......... NU Euro MK2...inteles?
Ultima oară modificat Joi Apr 25, 2013 11:43 de către Alexandru Mihai, modificat 1 dată în total.
''Daca mintea iti este oarba ochii sunt inutili.''
Am achizitionat recent un set de 4 swingeri Fox mk3.
Acum, nu prea imi dau seama care sunt modificarile considerabile intre variantele Fox mk2 si Fox mk3 (variantele standard, nu EURO).
Pe de alta parte unul din swingeri deja l-am schimbat in garantie , pentru ca tija pe care culiseaza clipsul era turnata stramb si in consecinta sarea cand punem firul sub clips.
O alta chestie foarte interesanta pe care il consider un mare minus este folosirea lor pe picheti. Tot angrenajul este construit in asa fel incat tija principal si capul swinger-ului se aliniaza perfect pe pichet. Cand ridici batul si swingerul sare, se loveste din balans de pichet. La un moment dat ma astept ca plasticul capului sa se sparga sau contragreutatea de pe tija sa sufere zgarieturi considerabile. Nu stiu de asemenea daca modelul mk2 are aceeasi constructie.
Alte probleme: 2 swingeri au arcul care impinge capul pe clips mai tare, la 2 mi se pare ca ca este destul de moale. Dan Mitranescu scria la un moment dat pe un topic pe care nu il mai gasesc cum sa scoti arcul si sa il intinzi pentru o tensiune mai buna la modelul mk2.
Am achizitionat recent un set de 4 swingeri Fox mk3.
Acum, nu prea imi dau seama care sunt modificarile considerabile intre variantele Fox mk2 si Fox mk3 (variantele standard, nu EURO).
Pe de alta parte unul din swingeri deja l-am schimbat in garantie , pentru ca tija pe care culiseaza clipsul era turnata stramb si in consecinta sarea cand punem firul sub clips.
O alta chestie foarte interesanta pe care il consider un mare minus este folosirea lor pe picheti. Tot angrenajul este construit in asa fel incat tija principal si capul swinger-ului se aliniaza perfect pe pichet. Cand ridici batul si swingerul sare, se loveste din balans de pichet. La un moment dat ma astept ca plasticul capului sa se sparga sau contragreutatea de pe tija sa sufere zgarieturi considerabile. Nu stiu de asemenea daca modelul mk2 are aceeasi constructie.
Alte probleme: 2 swingeri au arcul care impinge capul pe clips mai tare, la 2 mi se pare ca ca este destul de moale. Dan Mitranescu scria la un moment dat pe un topic pe care nu il mai gasesc cum sa scoti arcul si sa il intinzi pentru o tensiune mai buna la modelul mk2.
Mai astept si alte pareri
Merci
ca si in industria auto, ce-i mai vechi este mai bun, mai bine facut si gandit mai bine
personal folosesc euro iluminated modificati cu cap de mk2 si micro leduri hi flux economice in culorile capetelor=VIS