ma intereseaza avantajele sau dezavantajele acestor tipuri de mufari
si care tip de mufare confera mai multa siguranta.
cu stima si respect.

Moderatori: Alin Galbenu, Bogdan Zaharia, odoctee
Indiferent cum , dar prioritar este sa fie rectificate zonele in contact. O mufare facuta pe lacul de pe tronson are probleme.costy67 scrie:ma intereseaza avantajele sau dezavantajele acestor tipuri de mufari
si care tip de mufare confera mai multa siguranta.
cu stima si respect.
"rectifiatul" se face numai pe masini speciale , din fabrica. Sub nicio forma nu trebuie umblat la mufarea unei lansete. In 99% cazuri mai rau facem.costy67 scrie:ma intereseaza cum putem rectifica zonele de contact,folosind anumite tipuri de spray pentru mufari
si daca in timp rezista ,se comporta mai bine un spigot comparativ cu o mufare inversa.
ma gindesc ca la un spigot sa nu apara o anumita lejeritate la mufare,si lanseta sa inceapa sa aiba un
anumit joc mai ales la aruncare.
cu respect si multe multumiri pentru sfaturi.
Ce se intampla atunci cand inlocuim varful de la o lanseta la alta, dar de acelasi model?acidutzu scrie:Merg mai departe si aduc in discutie "potrivirea" intre cotoarele de la un model si varfuri de la alte modele atunci cand pierdem sau rupem o parte a lansetei . In cele mai multe cazuri, cand suntem siguri ca am gasit "ce trebuia" prin faptul ca noua lanseta nu are jocuri in mufare , de fapt imbinarea se face numai pe un inel supus unor presiuni mai mari. Restul zonei mufate fiind decat apropiate. Lanseta nu o sa aiba viata lunga ... Varful o sa plesneasca longitudinal in zona mufata.
Este de preferat ca inlocuirea unui tronson sa se faca numai cu o bucata de la acelasi tip de lanseta.