recomandare vaselina ungere mulinete

Lansete, mulinete, fire, carlige, camping, accesorii, etc. Comentati, criticati sau recomandati.

Moderatori: Alin Galbenu, Bogdan Zaharia, odoctee

Scrie răspuns
mircione
Puncte: 0

Re: recomandare vaselina ungere mulinete

Mesaj de mircione »

gor965 scrie:
mircione scrie: acum ce fac dau extemporal cati rulmenti sunt cati gresez...hai sa fim seriosi am spus ca sunt amator dar nu prost....la acea intrebare nu o sa-ti raspund o consider retorica ....
Intrebarea nu e retorica ... am primul model de Powerliner care a intrat in Romania si n-am gasit sa gresez al 8-lea rulment ! :D
da atunci mai cauta .... :lol: :D si eu caut.....si nu gasesc

bogdan5
pescar de competitie

Mesaj de bogdan5 »

Discutia a fost relaxata nici vorba de soparle sau tentative de polemici.
Un exemplu off:
Orice propietar de masina isi poate schimba filtrul de aer in 10min aproximativ, daca mergi la service au tariful calculat dupa niste norme de timp de te ia capu. :D
Am primit un telefon acum 30 min de la un cunoscut care sustine ca stie pe cineva care a lucrat 7 ore la o mulineta CI4 XTR-A LC fara uzuri/inlocuit piese, doar demontat, curatat/uns,montat. :roll:
Crede în cel ce caută Adevărul,
Fereşte-te de cel ce l-a găsit.
(A.Gide)
Sinceritatea nu te lasa fara prieteni. Ii triaza.

mircione

Mesaj de mircione »

bogdan5 scrie:Discutia a fost relaxata nici vorba de soparle sau tentative de polemici.
Un exemplu off:
Orice propietar de masina isi poate schimba filtrul de aer in 10min aproximativ, daca mergi la service au tariful calculat dupa niste norme de timp de te ia capu. :D
Am primit un telefon acum 30 min de la un cunoscut care sustine ca stie pe cineva care a lucrat 7 ore la o mulineta CI4 XTR-A LC fara uzuri/inlocuit piese, doar demontat, curatat/uns,montat. :roll:
Sunt sigur ca sunt muult mai complicate ca okumele mele care sunt mulinete cat de cat simple !

Dan Mitranescu
Veteran

Mesaj de Dan Mitranescu »

mircione scrie:
gor965 scrie: