Ce sa cumpar?

Lansete, mulinete, fire, carlige, camping, accesorii, etc. Comentati, criticati sau recomandati.

Moderatori: Alin Galbenu, Bogdan Zaharia, odoctee

Scrie răspuns
Antonius
Puncte: 0

Ce sa cumpar?

Mesaj de Antonius »

Buna ziua,

Sunt un incepator al acestui sport. Merg cam de 2 ori pe luna la peste. Doresc ca in iarna asta sa-mi fac un echipament de 4 lasete cu 4 mulinete de 3.90m, 2 tronsoane si as prefera 3.75-4 lbs. Am un buget de 1200-1400 ron. Doresc sa fac o alegere buna si nu stiu ce echipament as putea sa imi cumpar. Daca imi puteti da cateva sfaturi?

Am cautat si am vazut ca in bugetul acesta as putea sa imi cumpar FL strategist sau MTX8. Ca si mulinete nu stiu foarte bine, dar cred ca una de 6000 - 7000 este suficienta.

Va multumesc!

carpasian

Re: Ce sa cumpar?

Mesaj de carpasian »

betele la care te-ai gandit sunt ideale pentru incepatori pentru ca sunt mai rigide si suporta cu brio stresul la care sunt supuse . despre mulinete ti-as recomanda okuma longbow 680 (nu ca ar fi mai bune dar pretul e bun la calitatea si renumele acestei mulinete care si l-a capatat in timp de la pescari) daca le cumperi in iarna asta poate prinzi ceva oferte (urmareste si powerliner ca-s mai sus decat longbow) . te-ntrebi de ce marimea la tambur 80 ? simplu : ai fir foarte mult pe el si de foarte multe ori am vazut incepatori care faceau un sfert de tambur de fir cocolos :lol: si taiau firul de la buza tamburului astfel ramanand cu trei floace pe mulineta . succes nu te lasa de sportul asta ca iei bataie de la nevasta !! :lol: :lol:

Tritoiu Dragos

Mesaj de Tritoiu Dragos »

Vezi sa tii cont si de greutate : longbow 680 --850 grame , mtx 8 de 3.90--550 grame , de 3,60 ..450 grame....se aduna ceva.

casalotu'

Mesaj de casalotu' »

Strategist 3.90m si axeon vII 60 se potrivesc perfect verifica si aici: www.claumarpescar.ro

clau91

Mesaj de clau91 »

Poti sa te orientezi si spre aceste lansete : http://www.crapmania.ro/cumpara/lan ... gm-7757527

hannibal