
Moderatori: Dan Mateianu, Cristi Matei
claudiubv scrie:Sorine vine si din partea mea ptr ca i-am testat impreuna cu Mihai Petcu. ..
Daca numele meu nu-ti spune nimic ok....dar cu minciuna nu rezolvi nimic.
Ca parere personala, consider ca ai abordat gresit modul in care relationezi cu un client, bun sau rau, nu este treaba mea sa-i cataloghez. Ai iesit din sfera profesionalismului in momentul in care ai facut afirmatiile de mai sus. In povestea asta, cel care va pierde cel mai mult esti tu ca distribuitor, asta nu neaparat datorita faptului ca ai un produs rau. Doar din punctul de vedere a gestionarii situatiei. Totodata, consider ca inca se mai poate repara totul, fara "patimi"New Direction scrie:ptr cele enumerate mai sus, fara dovezi, ptr ca mi-ai prejudiciat imaginea mea si a firmei New Direction, am vorbit cu furnizorul, o sa te dau in judecata ! Iti promit ca cel tarziu luni iti depunem actiunea in instanta ! Asta daca nu iti ceri scuze public... iar daca un senzor are o problema, il poti trimite in service !
Dar nu cum ai facut cu setul ce l-ai trimis inapoi , dupa 2 luni, cu ramburs ! Desi am insistat sa nu il pui cu ramburs, ptr ca trebuie facuta fisa de service si constatare !
ce mentalitate ! hai sa cumparam produse...nu conteaza ce...EDWIN scrie:Ceea ce nu accepta vânzătorul este ca exista posiblitatea ca din 4500 de senzori vânduți unul sa fie cu probleme ! Daca erați o firma care se respecta si in primul rând care-si respecta clientul , trebuia sa ii înapoiati bani ... Lucru ce se întâmpla in țările civilizate! asa era toată lumea mulțumită ! Dar se pare ca tot in lumea a-3-a rămânem !
raul a fost facut...deja ce spun pescarii...senzorii aceia nu sunt buni...ca a zis un client ce are probleme...laurkro scrie:Ca parere personala, consider ca ai abordat gresit modul in care relationezi cu un client, bun sau rau, nu este treaba mea sa-i cataloghez. Ai iesit din sfera profesionalismului in momentul in care ai facut afirmatiile de mai sus. In povestea asta, cel care va pierde cel mai mult esti tu ca distribuitor, asta nu neaparat datorita faptului ca ai un produs rau. Doar din punctul de vedere a gestionarii situatiei. Totodata, consider ca inca se mai poate repara totul, fara "patimi"New Direction scrie:ptr cele enumerate mai sus, fara dovezi, ptr ca mi-ai prejudiciat imaginea mea si a firmei New Direction, am vorbit cu furnizorul, o sa te dau in judecata ! Iti promit ca cel tarziu luni iti depunem actiunea in instanta ! Asta daca nu iti ceri scuze public... iar daca un senzor are o problema, il poti trimite in service !
Dar nu cum ai facut cu setul ce l-ai trimis inapoi , dupa 2 luni, cu ramburs ! Desi am insistat sa nu il pui cu ramburs, ptr ca trebuie facuta fisa de service si constatare !![]()
![]()
Mult succes!
--------New Direction scrie: Eu cred ca ori are probleme la cap....