Probleme Senzori New Direction 4+1 cu bluetooth

CEA MAI INTERESANTA SECTIUNE A FORUMULUI - aici pastram topicurile super interesante care au fost arhivate de-a lungul timpului.

Moderatori: Dan Mateianu, Cristi Matei

Încuiat
claudiubv
Mesaje: 311
Membru din: Lun Iul 19, 2010 14:44

Re: Probleme Senzori New Direction 4+1 cu bluetooth

Mesaj de claudiubv »

Sorine vine din partea ptr ca i-am testat impreuna cu Mihai Petcu. ..
Daca numele meu nu-ti spune nimic ok....dar cu minciuna nu rezolvi nimic.
Lukacs Claudiu


*** CAMPION NATIONAL 2012***
*** CAMPION MONDIAL 2012***
*** VICE CAMPION MONDIAL LA INDIVIDUAL 2012 ***
...ACS Carpteam Brașov...

claudiubv
Mesaje: 311
Membru din: Lun Iul 19, 2010 14:44

Re: Probleme Senzori New Direction 4+1 cu bluetooth

Mesaj de claudiubv »

claudiubv scrie:Sorine vine si din partea mea ptr ca i-am testat impreuna cu Mihai Petcu. ..
Daca numele meu nu-ti spune nimic ok....dar cu minciuna nu rezolvi nimic.
Lukacs Claudiu


*** CAMPION NATIONAL 2012***
*** CAMPION MONDIAL 2012***
*** VICE CAMPION MONDIAL LA INDIVIDUAL 2012 ***
...ACS Carpteam Brașov...

Avatar utilizator
New Direction
Mesaje: 79
Membru din: Dum Iul 05, 2015 12:02

Re: Probleme Senzori New Direction 4+1 cu bluetooth

Mesaj de New Direction »

o sa postez aici zilele acestea poze cu reclamatia facuta la OPC, in care ati declarat ca produsul meu NU ESTE CONFORM ! conform cu ce ? Nu ati specificat nimic... doar ca nu e conform !
De asemenea o sa pun copii ale facturii, chitantei si copia certificatului de garantie. Sa se vada ce incercare de intimidare ordinara incercati voi ! Credeti ca rezolvati ceva ? Am multe seturi de senzori vandute in romania... 95 % din ei sunt convins ca o sa recomande senzorii mei si la alti prieteni...

Avatar utilizator
New Direction
Mesaje: 79
Membru din: Dum Iul 05, 2015 12:02

Re: Probleme Senzori New Direction 4+1 cu bluetooth

Mesaj de New Direction »

sa spuna toti clientii ND care au senzorii si care i-au folosit, cum functioneaza ! daca e cineva multumit sau nu ! si de ce...

Catalin Nastase
Mesaje: 70
Membru din: Vin Dec 18, 2015 13:56
Puncte: 0
Localitate: Bucuresti

Re: Probleme Senzori New Direction 4+1 cu bluetooth

Mesaj de Catalin Nastase »

Daca unul are o problema cu niste senzori sa nu generalizam totusi.
Am si eu acesti senzori si sunt multumit de ei, in cele 5 partide pe care am apucat sa le fac anul trecut. Eu unul am primit si factura si garantie de la Sorin si mai mult, am facut o partida cu senzorii de la el fara nici un cost urmand sa imi exprim opinia si daca nu imi plac nu e problema, nu ii iau evident. Iti da Bigfish sau Totalfishing sau oricare firma un set sigilat sa faci o partida si daca nu iti plac sa ii dai inapoi ? NU CRED. Nici eu nu i-am cumparat pe loc, am pescuit o partida, mi-au placut, m-am gandit si i-am luat cand mi-am permis fara sa ma streseze omul daca vreau sa ii cumpar sau nu.
Am cumparat si eu un senzor de la Mitranescu modelul 2014 sa il testez, am dat bani pe el, nu m-a incantat foarte tare si l-am vandut (pierzand normal ceva la el), nu m-am dus la il returnez dupa o luna ca nu imi place.
Tin sa cred ca nu ati avut probleme cu senzorii ND si Sorin nu i-a primit la verificare pt garantie, pt ca din cate stiu eu cand ai o problema sesizeri vanzatorul , ii trimiti produsul defect, il verifica, ca poate are defect din vina ta, etc...trebuie urmate niste proceduri ca la orice garantie,nu?
Daca voi avea probleme vreodata cu ei cat sunt in garantie si nu mi se acorda atentie garantiei va promit ca voi scrie si eu si nu numai aici, dar pana atunci sa auzim numai de bine!

Avatar utilizator
Laurentiu Cosma
Mesaje: 73
Membru din: Mie Ian 16, 2008 21:40
Puncte: 0
Localitate: Londra

Re: Probleme Senzori New Direction 4+1 cu bluetooth

Mesaj de Laurentiu Cosma »

New Direction scrie:ptr cele enumerate mai sus, fara dovezi, ptr ca mi-ai prejudiciat imaginea mea si a firmei New Direction, am vorbit cu furnizorul, o sa te dau in judecata ! Iti promit ca cel tarziu luni iti depunem actiunea in instanta ! Asta daca nu iti ceri scuze public... iar daca un senzor are o problema, il poti trimite in service !
Dar nu cum ai facut cu setul ce l-ai trimis inapoi , dupa 2 luni, cu ramburs ! Desi am insistat sa nu il pui cu ramburs, ptr ca trebuie facuta fisa de service si constatare !
Ca parere personala, consider ca ai abordat gresit modul in care relationezi cu un client, bun sau rau, nu este treaba mea sa-i cataloghez. Ai iesit din sfera profesionalismului in momentul in care ai facut afirmatiile de mai sus. In povestea asta, cel care va pierde cel mai mult esti tu ca distribuitor, asta nu neaparat datorita faptului ca ai un produs rau. Doar din punctul de vedere a gestionarii situatiei. Totodata, consider ca inca se mai poate repara totul, fara "patimi" :D :D :D Mult succes!
Nume utilizator schimbat din laurkro

EDWIN
Mesaje: 55
Membru din: Joi Feb 05, 2015 19:05
Puncte: 0
Localitate: Brasov
Contact:

Re: Probleme Senzori New Direction 4+1 cu bluetooth

Mesaj de EDWIN »

Ceea ce nu accepta vânzătorul este ca exista posiblitatea ca din 4500 de senzori vânduți unul sa fie cu probleme ! Daca erați o firma care se respecta si in primul rând care-si respecta clientul , trebuia sa ii înapoiati bani ... Lucru ce se întâmpla in țările civilizate! asa era toată lumea mulțumită ! Dar se pare ca tot in lumea a-3-a rămânem !

Avatar utilizator
New Direction
Mesaje: 79
Membru din: Dum Iul 05, 2015 12:02

Re: Probleme Senzori New Direction 4+1 cu bluetooth

Mesaj de New Direction »

EDWIN scrie:Ceea ce nu accepta vânzătorul este ca exista posiblitatea ca din 4500 de senzori vânduți unul sa fie cu probleme ! Daca erați o firma care se respecta si in primul rând care-si respecta clientul , trebuia sa ii înapoiati bani ... Lucru ce se întâmpla in țările civilizate! asa era toată lumea mulțumită ! Dar se pare ca tot in lumea a-3-a rămânem !
ce mentalitate ! hai sa cumparam produse...nu conteaza ce...
cumparam...folosim nu folosim si dupa 1-3 luni sau poate mai mult, spunem sa nu sunt conforme ! Si sa facem retur, vanzatorul returneaza banii...si ce dracu...o luam iar de la capat... nu ? Iar luam alt produs...iar reluam distractia. Bravo ! asa ar trebui sa fac si eu... de maine !
Ma intreb, unii oameni gandesc cand fac asemenea afirmatii ?
D-ta nu ai auzit de cele 10 zile legale in care orice client poate returna produsul, fara nici un motiv ?
La el a trecut 2 luni si jumatate ! Eu am luat de la un magazin mare din bucuresti un produs pe care cei de acolo nu au mai dorit sa il primeasca inapoi...desi trecuse 6 zile...

Avatar utilizator
New Direction
Mesaje: 79
Membru din: Dum Iul 05, 2015 12:02

Re: Probleme Senzori New Direction 4+1 cu bluetooth

Mesaj de New Direction »

laurkro scrie:
New Direction scrie:ptr cele enumerate mai sus, fara dovezi, ptr ca mi-ai prejudiciat imaginea mea si a firmei New Direction, am vorbit cu furnizorul, o sa te dau in judecata ! Iti promit ca cel tarziu luni iti depunem actiunea in instanta ! Asta daca nu iti ceri scuze public... iar daca un senzor are o problema, il poti trimite in service !
Dar nu cum ai facut cu setul ce l-ai trimis inapoi , dupa 2 luni, cu ramburs ! Desi am insistat sa nu il pui cu ramburs, ptr ca trebuie facuta fisa de service si constatare !
Ca parere personala, consider ca ai abordat gresit modul in care relationezi cu un client, bun sau rau, nu este treaba mea sa-i cataloghez. Ai iesit din sfera profesionalismului in momentul in care ai facut afirmatiile de mai sus. In povestea asta, cel care va pierde cel mai mult esti tu ca distribuitor, asta nu neaparat datorita faptului ca ai un produs rau. Doar din punctul de vedere a gestionarii situatiei. Totodata, consider ca inca se mai poate repara totul, fara "patimi" :D :D :D Mult succes!
raul a fost facut...deja ce spun pescarii...senzorii aceia nu sunt buni...ca a zis un client ce are probleme...
acest set se afla in perioada de garantie. Daca il vom primi in garantie cu anumite probleme, posibile sau inchipuiri, le vor remedia sau inlocui produsul !

De ce acest personaj NU a trimis produsul cu problema la service ? DE CE ?
Eu cred ca ori are probleme la cap ori s-a plictisit de produs, ori nu stiu ce ....
Normal, orice produs cand se trimite in garantie, trebuie sa fie insotit de copia facturii + chitanta , cat si de certificatul de garantie, in original. Lipsa acestora este motiv de pierdere a garantiei ! Aceste criterii le solicita orice comerciant !
La noi NU ! stim cine este, cand a luat produsul...nu are aceste acte,nu e nici o probema ! se remediaza/se inlocuieste...

Avatar utilizator
petre iulian
Pescar de competitie
Mesaje: 4345
Membru din: Mie Dec 13, 2006 12:23
Puncte: 0
Localitate: Bucuresti / zona Pantelimon
Contact:

Re: Probleme Senzori New Direction 4+1 cu bluetooth

Mesaj de petre iulian »

New Direction scrie: Eu cred ca ori are probleme la cap....
--------

nu ma cunosti si nu te cunosc dar te asigur ca , Claudiu este un om deosebit ..... :wink:
Membru Fondator al Clubului Sportiv Green Lake

senzor planet
Încuiat

Înapoi la “ARHIVA FORUM”