ovideli scrie:cornea_andrei scrie:Va salut ! As vrea sa achizitionez 3 lansete de 3,90m - 3,5lb , 2 tronsoane + 3 mulinete . Bugetul nu trebuie sa depaseasca 1100 lei. Mentionez ca sunt incepator, pana acum nu am pescuit decat cu chinezarii. Ies de maxim 10* pe balta tot anu si de multe ori pescuiesc cu momitor. Pentru lansete m.am gandit la : Hakuyo mtx8 sau fl strategist si mulineta : Hakuyo xa 8000... Voi ce mi.ati recomanda?
1100 cam putin. Parerea mea este sa mai strangi ceva si sa iei lucru nou (cum ai zis si tu pana vezi ce si cum e cu SH), asta ca sa nu te complici dupa doi sau trei ani sa schimbi iar lansetele sau mulinetele.
Deci in locul tau as lua:
2 mulinete de genul
http://www.totalfishing.ro/mulineta-oku ... 13595.html
2 lansete de genul
http://danmitranescu.ro/205-857/LANSETE ... 75-lbs.php
atentie la talpa mulinetei daca se imbina cu mandrina fara joc sau mai rau sa nu intre, in rest ce sa-ti spun doar ca-ti va trebui mult antrenament sa o incarci (totusi 3,75lb)
total 1270lei, nu cred ca e diferenta asa mare. Sa intrebi nevasta inainte de a face achizitia, asta daca nu vrei sa dormi cu azorel

.
Dupa doi trei ani cand prinzi smecheria fie le completezi pana la 4 buc. cu piese noi, fie SH (ai de unde alege)
Dle Ovideli, v-am vazut diversele recomandari facute colegilor de forum si pot sa spun ca erau foarte pertinente insa aici nu pot fi 100% de acord cu dvs.
In primul rand, omul s-a declarat incepator si cum ati zis si dvs., trebuie sa inceapa cu doua bucati si pe parcurs sa faca pasul la 4. Foarte logic si corect.
Dpdv. al bugetului dansului de 1100 ron cum ca ar fi prea mic, aici nu sunt de acord cu dvs.
Ca incepator, ai probleme cu multe aspect ale pescuitului sportiv.