Sfat achizitie set (bete + mulinete)

Lansete, mulinete, fire, carlige, camping, accesorii, etc. Comentati, criticati sau recomandati.

Moderatori: Alin Galbenu, Bogdan Zaharia, odoctee

viper28
Puncte: 0

Re: Sfat achizitie set (bete + mulinete)

Mesaj de viper28 »

Salut.

Cauta in afara: Velocity cu Ultegra XTC 14000.
Nu ai cum sa dai gres. Daca ai sansa sa le gasesti pe acelasi site si sa dai comanda de toate odata sigur obtii o reducere.

Cu stima,
Catalin

mihai florescu
pescar de competitie

Mesaj de mihai florescu »

sebastianvlad scrie:Salut la toata lumea ! Sunt nou pe acest forum si nu stiu daca postez unde trebuie ( in caz contrar rog un moderator sa mute topicul...merci )

Sunt incepator in acest "sport" si doresc sa achizitionez 4 bete + mulinete. Dupa indelungi cautari pe forumuri (ro si int) tot nu sunt hotarat ce si cum sa cumpar. De testat scule nu prea am timp momentan...si doresc totusi pana da caldura sa am tot "echipamentul" necesar pt prima iesire (momentan locuiesc in UK).

Bete: (as prefera de 13ft si cu inel de plecare de 50mm)

- Shimano tribal velocity 13 ft 3.5lb
- Chub outkast 13ft 3.5lb (nu am gasit pe net cu inel de 50mm)
- Fox warrior S 13ft 3.5lb

Mulinete :

- Shimano Big Baitrunner Long Cast (dar daca exista ceva la fel de bun dar la un buget mult mai redus as fi foarte multumit)

Astept pareri de la utilizatorii acestor bete/mulinete.

Multumesc anticipat !

PS: Nu doresc branduri ca Hakuyo sau Okuma... !!!!!

Buna ziua

Gama de lansete Shimano Tribal Velocity este cea mai populara serie de lansete a producatorului Shimano. Calitatile si pretul au atras imediat atentia pescarilor iar in timp, in urma utilizarii acestora pe scara tot mai larga, popularitatea acestora a crescut. Se preteaza foarte bine lanseurilor la distanta fara a fi insa lansete extrem de rigide.
http://www.totalfishing.ro/lanseta-shim ... 31015.html