Buna seara,in urma cu vreo saptamana si jumatate am achizitionat de la acest Kaufland in pescuit un set de lampi Prologic Lumiax plus alte chestii marunte.Am primit coletul,l-am desfacut, din pacate o lampa din set nu functiona,pana aici nici o problema....Discutand cu o d.na de acolo,am mentionat ca trimit produsul inapoi prin Fan Curier,pe cheltuiala lor,normal,pt ca spunea dansa,au contract cu ei.La vreo doua zile sunt sunat si aflu ca au refuzat coletul pe motiv ca nu au contract cu ei si ca dupa ce achit transportul,o sa-l primeasca,asta e,teapa mea.Achit transportul,trimit colet si discut sa-mi trimita in loc,plus diferenta de la mine,o lanterna frontala Led Lenser,aceasta ajungand a doua zi,culmea,a trebuit sa achit transportul,asta e,teapa mea,A DOUA OARA!!!!Iau coletul,plec,desfac acasa,ce credeti????!!!!!Nu functioneaza buton on-off la lanterna!!!TEAPA NR TREI,MULTUMESC TOTALFISHING!!!!
Așa se întâmpla când deții monopolul sau mai frumos spus, ești punct de referință pentru aceasta piata.
Stai liniștit ca nu ești singurul!
Nu am nimic cu aceasta firma, respect câțiva oameni din interior care ma cunosc foarte bine, dar am avut și eu câteva momente in care îmi cam venea sa explodez. M-am abținut tot de dragul acelor persoane!
Chiar zilele trecute am intrat într-un magazin, nu mai trecusem de mult prin zona și m-am trezit ca s a mutat, l-am căutat și am avut surpriza sa găsesc un nou magazin foarte bine aprovizionat și cu prețuri o idee mai mici.....deci se ivesc și alternative.
Nu-ți bate capul!
Sent from my iPhone using Tapatalk
--------------------------------------------------------- Munca e pentru cei care nu stiu sa pescuiasca!
In primul rand, ne cerem scuze pentru neplacerile aduse si speram ca de luni incolo sa le putem remedia. In al doilea rand, neavand contract cu cei de la Fan Courier nu putem achita taxa de transport, magazinul Total Fishing lucreaza cu 2 firme de curierat: Dragon Star si Cargus.
Imi cer scuze pentru costul transportului impus, mai mult ca sigur este vorba despre cei 4.90lei pe care sistemul ii pune automat daca totalul nu depaseste 100 de lei.
Imi cer scuze pentru aceste neplaceri. Luni va voi contacta pentru a le putea remedia.