Stefan Popescu scrie:Doar atat puteti? Nu prea va convine cand va vorbeste cineva de lege si de reguli. Nu mai zic de vocabular. Idiotii care nu stiu decat sa jigneasca, demonstreaza ca au atata scoala cat trenul. Sa fiti iubiti! Bucurati-va de dispretul meu!
Tocmai tu vorbesti de legi si reguli?
Na de-aici, poate maine mananci peste si n-ai cu ce sa-ti tai greata...
"- Privind legalitatea afilierii structurilor sportive de la obținerea CIS și până la data controlului,
comisia a constatat că din cele 18 dosare de afiliere prezentate comisiei la sediul FRPS din Alba Iulia, nici unul nu conține toate documentele prevăzute la art. 29, alin 3 și 4 din 11G 884/2001 privind Regulamentul de punere în aplicare a dispozițiilor Legi educației fizice și spotului nr. 69/2000 și art. 14 din statutul FRPS. Menționăm că dosarele de afiliere a unui număr de 5 structuri sportive nu conțin nici cererile de afiliere ale acestora;
-În Adunarea Generală Extraordinară a FRPS din data de 06.12.2016 au fost excluși 4 membri fondatori, respinse de la afiliere 5 structuri sportive și afiliate 5 structuri sportive, în condițiile în care aceste hotărâri au fost luate în prezența a 4 structuri afiliate, care nu întruneau cvorumul statutar pentru adoptarea unor hotărâri legale ale Adunării generale, conform art. 19 din statutul FRP S, respectiv 2/3 din numărul delegaților cu drept de vot.
- există un număr de 2 structuri de control, respectiv 13 comisii și colegii centrale, care trebuie
să aplice aceste regulamente. Activitatea acestor organe nu a fost probată prin nici un document, fapt
pentru care comisia a constatat că acestea nu sunt funcționale. Astfel, comisia de specialitate nu a întocmit rapoarte care să ateste desfășurarea competițiilor prevăzute în calendarul sportiv național în anul 2015 (anexa 7), când FRPS a încheiat contract de finanțare cu MTS.
- Comisia concluzionează că nu au fost respectate prevederile propriului statut privind: legalitatea
afilierii structurilor sportive, având ca efect imposibilitatea stabilirii cu exactitate a numărului membrilor afiliați cu drept de vot ai federației la data controlului; funcționarea biroului federal, comisiilor și colegiilor federației raportat la statutul și regulamentele acesteia.
- Din verificarea documentelor, în original, aflate la dosarul de cheltuieli pus la dispoziția membrilor echipei de control a rezultat faptul că președintele FRPS a semnat documente de plată/încasare și a
angajat patrimonial entitatea, exercitând atribuțiile ordonatorului de credite.......cu toate că acest drept nu îi este conferit prin Statutul federației, președintele FRPS a exercitat aceste atributii.....Echipa de control opinează că exercitarea atribuțiilor ordonatorului de credite de către președintele FRPS s-a făcut cu nerespectarea prevederilor statutare, prevederi care prevalează celor din ROF,;
- S-a constatat faptul că nu a fost ținută contabilitatea analitică distinctă pentru cheltuielile și plățile efëctuate din sumele repartizată de MTS, respectiv pe programele , subprogramele și categoriile de cheltuieli prevăzute în anexa 2, așa cum prevede punctul 3.20. din contract;
- În conditiile în care resedintele FRPS nu a utut une la dis ozitia echi ei de control Registrul-inventar, desi acset document i-a fost solicitat pe durata verificărilor, opinăm că Situatiile financiare anuale au fost întocmite e baza datelor din balanta de verificare si din extrasele de cont, fără efectuarea inventarierii patrimoniului, încălcându-se prevederile Legii contabilității nr.82/1991, republicată, care la art. 7 (3) precizează că ”Rezultatul inventarierii se înregistrează în contabilitate potrivit reglementărilor contabile aplicabile"......Nu există garanția căi situațiile financiare anuale întocmite la 3 1 .12.2015 reflectă situația reală a patrimoniului FRPS la acea dată, în condițiile neefectuării
inventarierii; Neefectuarea inventarierii patrimoniului crează premisele producerii unor pagube materiale, în condițiile în care materialele de natura obiectelor de inventar achiziționate din resurse bugetare nu figurează în evidența FRPS la finele anului 2015.
- De asemenea au fost efectuate cheltuieli aferente unor servicii de cazare și masă cu ocazia desfășurării competițiilor sportive fără a fi prezentate toate documentele justificative aferente acestor cheltuieli. Astfel, nu a fost făcută dovada persoanelor cazate și care au servit masa la unitățile de cazare și alimentație , nu a fost prezentată diagramele de cazare și tabele de servire a mesei avizate de către prestatorii acestor servicii....... Exemplificăm : Factura nr. 4/27.07.2015-masă SC OLIMPIC SRL Alba în valoare de 9.574 lei. (!!!!!!!!!);
- Din documentele puse al dispoziție rezultă faptul că au fost plătite indemnizații în numerar unor sportivi în luna iulie 2015 pe baza unor dispoziții de plată care au fost întocmite și semnate de preșesintele FRPS atât la plătitor cât și la beneficiar fără a face dovada că aceste sume au fost primi e de beneficiari. Situație similară a fost constatată și în cazul plății unor bareme de arbitraj."