
Moderatori: Alin Galbenu, Bogdan Zaharia, odoctee
A doua propoziţie o contrazice flagrant pe prima.
Ce au a face preţurile de consum, (cele la care se încheie tranzacţia, diferite de multe ori de cele de la raft), cu ... producătorii?
Nu există mentalitate românească sau străină în ceea ce priveşte preţurile sau, mai bine zis, ele (mentalităţile) nu-s diferite. Nu datorită mentalităţii, un magazin din Anglia nu practică preţuri duble sau triple faţă de cele din Romania, ci datorită (sau, pentru, el, din cauza) concurenţei altor câtorva mii de magazine. Adică exact ce spuneam într-un mesaj anterior, nu-l lasă piaţa.ilar scrie: ↑Vin Mar 08, 2019 23:52In ceea ce priveste preturile si adaosul comercial cred ca suntem pe alte lungimi de unda, iar eu nu vreau sa te conving ca ceea ce gandesc eu este mai bine sau mai rau. Poate in pozitia ta fata de aceste discutii generale si de suprafata contureaza foarte bine mentalitatra romaneasca si da un raspuns si la intrebarea de ce avem preturi mai mari decat in tari cu nivel de trai mult mai ridicat. PUNCT
Sa fim seriosi este normal sa ti partea patronajelor doar ai magazin , dar te intreb si eu asa ca si client cum de in uk cu traiul de viata top salarii pe masura , iar pretul la articole de pescuit mai mic ca in romania , ?ionut72 scrie: ↑Lun Mar 11, 2019 10:01Apropo
Vânzarea la preţuri mai mici decât concurenţa este dovada practicilor comerciale neloiale (dumping), vânzarea la preţuri mai mari decât concurenţa este dovada poziţiei monopoliste, vânzarea la aceleaşi preţuri precum concurenţa este dovada că operatorii de pe piaţă conspiră pentru a stabili preţurile (cartel).
Cum o dai, tot nu e bine. Care ar fi soluţia? Probabil, vânzarea gratis sau la preţuri negative.