Caiet sarcini organizatori etape

Desfasurare, clasamente, fotografii, discutii, polemici, propuneri, decizii.

Moderator: gor965

Scrie răspuns
Avatar utilizator
Vladut Mateianu
CS SENZOR
Mesaje: 18918
Membru din: Sâm Ian 08, 2005 20:23
Puncte: 0
Localitate: BUCURESTI
Contact:

Caiet sarcini organizatori etape

Mesaj de Vladut Mateianu »

Caiet de sarcini organizator de etapa


Prezentare

Competitia se desfasoara pe 3 sectoare (A, B , C ) intr-o singura runda care dureaza 72 de ore.
In caz de intrerupere fortata (ex furtuna) runda va fi validata daca a durat cel putin 48 de ore si nu este obligatorie reinceperea competitiei .
Daca intreruperea a survenit pana la expirarea intervalului de 48 de ore , competitia poate fi reluata dar perioada de intrerupere nu se va adauga la cele 72 de ore stabilite initial .
Participantii au obligatia sa informeze in scris ,cu minim 3 zile inaintea competitiei ,numele persoanelor componente a delegatiei (echipe,rezerve,manager, arbitrii )
Participantii sint obligati sa se prezinte la locatia de desfasurare a competitiei cu o zi inainte la ora 16.00 dar nu mai tarziu de ora 17.00 .In situatia in care nu sunt prezenti acestia nu mai pot contesta modul de amplasare a standurilor , a directiilor de pescuit,etc.
Organizatorul are obligatia sa posteze pe http://www.apcr.eu cu minim trei zile inaintea inceperii competitiei o harta a locatiei cu dispunerea standurilor.

1.Amplasarea Standurilor

-organizatorul se ocupa de amenajarea standurilor .
-dimensiunea standurilor va fi de 20 X 12 m( in limita posibilitatilor ,modificari doar cu acordul Comisiei Campionat National) denumindu-se zona A
-distanta intre marginile laterale ale standurilor vor fi de 40 de m (in functie de posibilitatile locatiei ,modificari doar cu acordul Comisiei Campionat National)
-suplimentar se prevede un culoar de protectie de 2 m pe cele trei laturi terestre denumindu-se zona B.
-laturile laterale ale standurilor dincolo de zona B se vor numi zona C si nu este obligatorie marcarea ei .
-accesul in zona A este permis celor 2 concurenti , arbitrilor si managerilor cluburilor respective, nu mai mult de unu odata si numai cu permisiunea arbitrului pe timpul noptii
-accesul in zona B este permis membrilor clubului concurent (rezerve ,manageri ) , arbitrilor si a presei cu acordul concurentilor .
-accesul in zona C este permis organizatorilor , arbitrilor , presei , membrilor altor cluburi
aflate in concurs .
-in situatia in care ,din motive independente de organizator , delimitarea zonelor nu este posibila va trebuii instiintata Comisia Campionatului National pentru a gasi impreuna solutii care sa duca la o buna si corecta desfasurare a competitiei .
-numerotarea standurilor se face din stanga spre dreapta respectiv dinspre deversor spre alimentare sau dinspre apa mare spre apa mica
-este interzisa amplasarea standurilor la o distanta mai mica de 50 de m de instalatiile de curent sau alte locuri care ar pune in pericol viata concurentilor .
-verificarea standurilor se face obligatoriu cu o zi inaintea desfasurarii etapei - la ora 17.00 - in prezenta arbitrului sef ,arbitrilor de la cluburi ,managerilor si a organizatorului .
-standul se delimiteaza cu benzi , cuie, vopsea care se aplica dupa inspectia arbitrilor .
-directiile de pescuit sint date de liniile laterale a standurilor.

2.Arbitraj

2.1 Activitatile arbitrilor in pre-ziua concursului

-ora 17.00 participa la verificarea standurilor impreuna cu organizatorii , managerii cluburilor si arbitru sef .
-arbitrul sef numit de APCR verifica directiile de pescuit si decizia lui este definitiva.
-are loc sedinta tehnica de instructaj a arbitrilor in vederea instructarii corecte a arbitrilor , instructajul este facut de arbitrul sef numit de APCR.
-organizatorul are obligatia de a furniza 3 cantare electronice de acelasi fel , 3 suporti de cantarit gen tripod , 3 saltele de cantarit .
-organizatorul preda arbitrilor echipamentul ptr cantarit, fisele de arbitraj , harti cu dispunerea standurilor pe locatie,vestele arbitrilor ,inelele pentru verificarea dimensiunilor bulgarilor de nada (70 mm) ,
-organizatorul preda lista participantilor de la fiecare club arbitrului sef .
-in prezenta organizatorului, arbitrului sef si a managerilor tuturor cluburilor participante se efectueaza extragerea de sector pentru fiecare echipa a clubului .

2.2 Activitati in ziua inceperii concursului .

-la ora 07.00 se intalnesc arbitrii pe locatie urmand a stabili fiecare sectorul pe care vor arbitra.
- se face o reverificare(fiecare grup de arbitrii pe sectorul lui) a standurilor pentru a constata daca standurile nu au fost mutate,banda rupta , numere de stand cazute ,etc
-arbitrii impreuna cu organizatorii isi stabilesc punctele de campare , metode de comunicare intre ei ,etc
- se desemneaza o persoana din comisia de arbitrii care va prezenta organizatorului clasamentele intermediare,finale, sanctiuni ,etc in vederea prezentarii pe retele media.
-la ora 08.00 se face identificarea concurentilor in baza actelor oficiale , carte de identitate, legitimatie de club urmata de o prelucrare a regulamentului cu echipele participante .


3. Tragerea standurilor

-se efectueaza in prezenta organizatorului , a arbitrului sef si a managerilor de cluburi .
-se prezinta de organizator o harta a locatiei in format minim A4 , se prezinta grilele prestabilite , locurile autorizate pentru parcarea masinilor, etc
- la ora 09.00 pe fiecare locatie incepe procedura de tragere a standurilor unde se desfasoara etapa , in cazul in care ar fi intarzieri (dar nu mai mari de 15 minute) organizatorul trebuie sa informeze in timp util ceilalti organizatori de etape .
-extragerea se efectueaza din urna transparenta
-biletele vor avea obligatoriu stampila organizatorului si semnatura arbitrului sef
-biletelele cu numerele se pliaza si se introduc in cutii de plastic (role de film negre ,cutiute gen kinder, etc) in prezenta arbitrilor si a capitanilor pentru fiecare etapa a extragerii .
-prima extragere se face in ordine alfabetica a numelui clubului(fara a tine cont de forma de inregistrare juridica gen Asociatie,Organizatie,etc) si da ordinea de tragere a cluburilor
-tragerile pentru standuri -se pun biletele cu grilele prestabilite in urna si fiecare manager de club trage o grila si primeste de la organizator vestele corespunzatoare grilei extrase precum si vestele verzi pentru manageri si rosii pentru rezerve.
-vestele concurentilor vor fi de culori diferite pentru fiecare sector (cu exceptia rosu sau verde) sau pot avea o culoare identica dar inscriptionate cu culori diferite pentru fiecare sector.
- seful arbitrilor noteaza rezultatele fiecarei extrageri pe club va trece nominal numele concurentilor pe fisele de concurs si fiecare echipa trece si semneaza fisele de concurs
-deasemenea fiecare participant semneaza o declaratie de exonerare a responsabilitatii organizatorului in caz de accidente si o fisa de luare la cunostinta a regulamentului de concurs si de respectare a acestuia.
-la ora 9,30-10.00 dupa terminarea extragerilor si semnarea documentelor organizatorul permite echipelor deplasarea spre standuri.
-deplasarea la standuri se poate face cu mijloace auto proprii dar imediat dupa descarcarea echipamentului (in zona B corespunzatoare standului extras) acestea vor fi parcate in locurile desemnate de organizator


4. Semnale acustice

Semnalele acustice marcheaza diferitele faze ale competitiei sau sant semnale de avertizare in cazuri speciale

Semnale scurte
-primul semnal sonor are loc cu 120 de minute inaintea inceperii competitiei respectiv la ora 11.00 si permite accesul echipelor in stand (zona A)
-al doilea semnal sonor la ora 13.00 permite inceperea nadirii si pescuitului
-al treilea semnal sonor se face cu 15 minute inaintea incheierii competitiei
-al patrulea semnal sonor indica sfarsitul competitiei ora 13.00
-al cincilea semnal sonor se face dupa 15 minute de la inchiderea competitiei si indica expirarea timpului pentru punctarea pestelui avut in drill inaintea incheierii competitiei(doar daca este cazul)


Semnale lungi

-3 semnale lungi consecutive indica oprirea imediata a pescuitului din motive meteo
-2 semnale lungi consecutive indica permisiunea de a relua pescuitul



5. Sedinta managerilor
- se face zilnic in prezenta organizatorului si a arbitrului sef sau de cate ori se considera necesar dar nu poate aduce modificari regulamentului de concurs.
-prezenta managerului este obligatorie la aceste sedinte
-daca in situatii cu totul exceptionale managerul nu poate participa trebuie sa anunte organizatorul si sa mandateze o persoana pentru a participa la sedinta in locul lui.


6.Reguli generale

-arbitrul sef centralizeaza datele dupa fiecare cantarire, intocmeste fisele de rezultate si clasamentul general .
-organizatorul nu are voie sa se implice direct sau indirect in activitatea de arbitraj si nu este raspunzator pentru aceasta .
-organizatorul are obligatia de a asigura toalete pe fiecare sector .
-circulatia masinilor pe timp de zi sau de noapte este interzisa cu exceptia organizatorului.
-concurentii sint obligati sa cunoasca si sa respecte regulamentul precum si sa dea dovada de sportivitate in toate actiunile care le intreprind pe toata durata competitiei.
-concurentii sint obligati sa lase standul curat si sa parasesca standul in maxim 1 ora de la semnalul de incheiere a competitiei .
-prezenta concurentilor si a managerilor la festivitatea de premiere este obligatorie
-orice situatie neprevazuta sau orice cerere de derogare de la prezentul Caiet de Sarcini (gen imposibilitatea respectarii zonelor B,C , lipsa curentului pe balta,etc) va trebuii adusa la cunostinta Comisiei Campionatului National .
CS SENZOR

http://www.snz.ro
http://www.crapmania.ro

"Studiati trecutul, daca vreti sa divinizati viitorul." - Confucius

costica buhac
Mesaje: 103
Membru din: Lun Mar 26, 2007 15:05

Re: Caiet sarcini organizatori etape

Mesaj de costica buhac »

Vladut
Multumesc frumos pentru toate informatiile !
CRAPMANIA tot CRAPMANIA ramane!

mircea62
Mesaje: 920
Membru din: Vin Sep 04, 2009 9:32
Puncte: 0
Localitate: Buzau

Re: Caiet sarcini organizatori etape

Mesaj de mircea62 »

-accesul in zona B este permis membrilor clubului concurent (rezerve ,manageri ) , arbitrilor si a presei cu acordul concurentilor .[/i]

Banuiesc ca acordul trebuie dat doar in cazul presei.
Ar trebui specificat ca sa nu se creeze confuzii
Mircea B.

Avatar utilizator
Sionut
Mesaje: 963
Membru din: Joi Dec 11, 2008 22:15
Puncte: 0
Localitate: Popesti

Re: Caiet sarcini organizatori etape

Mesaj de Sionut »

Din moment ce managerii si arbitrii au acces si in zona A, regula eu o vad ca rezervele au acces in zona B si media doar cu acordul concurentilor.
CS APS

Avatar utilizator
cata bh
Mesaje: 267
Membru din: Dum Feb 12, 2006 18:56
Puncte: 0
Localitate: Oradea
Contact:

Re: Caiet sarcini organizatori etape

Mesaj de cata bh »

Doar pentru presa este nevoie de acordul concurentilor pentru acces in zona B.
Catalin Prichici
''Absolut knowledge shut the door on progressive day-to-day learning'' Simon Horton

Dan Marinescu
Mesaje: 42
Membru din: Joi Ian 05, 2006 9:32
Puncte: 0
Localitate: Bucuresti

Re: Caiet sarcini organizatori etape

Mesaj de Dan Marinescu »

Catalin, in cazul in care nu ajungem pana maine la 4, iata echipele pt lotul Pelicanul:

1. Nelu Ionescu & Madalin Barnea
2. Irinel Bunica & Laurentiu Marin
3. Constantin Emilian & Sorin Dinu
Manager: Dan Marinescu

Multumesc, Dan M
Dan Marinescu

Avatar utilizator
cata bh
Mesaje: 267
Membru din: Dum Feb 12, 2006 18:56
Puncte: 0
Localitate: Oradea
Contact:

Re: Caiet sarcini organizatori etape

Mesaj de cata bh »

Multumesc Dane

Astept si restul cluburilor care participa la Cetariu si cred ca nu pot ajunge sa-mi comunice echipa 1, 2 si 3 nominal
pentru extragerea de sector.

Multumesc
Catalin Prichici
''Absolut knowledge shut the door on progressive day-to-day learning'' Simon Horton

senzor planet
Scrie răspuns

Înapoi la “Campionatul National de Pescuit la Crap”