Ordinea de tragere la sorti :
1.Carpwest Timisoara
2.Green Lake
3.Natural Carp
Activitatile arbitrilor in pre-ziua concursului (miercuri 2 Iunie )
-ora 17.00 participa la verificarea standurilor impreuna cu organizatorii , managerii cluburilor si arbitru sef .
-arbitrul sef numit de APCR verifica directiile de pescuit si decizia lui este definitiva.
-are loc sedinta tehnica de instructaj a arbitrilor in vederea instructarii corecte a arbitrilor , instructajul este facut de arbitrul sef numit de APCR.
-organizatorul preda lista participantilor de la fiecare club arbitrului sef .
-in prezenta organizatorului, arbitrului sef si a managerilor tuturor cluburilor participante se efectueaza extragerea de sector pentru fiecare echipa a clubului .
--Activitati in ziua inceperii concursului (joi 3 iunie)
-la ora 07.00 se intalnesc arbitrii pe locatie urmand a stabili fiecare sectorul pe care vor arbitra.
- se face o reverificare(fiecare grup de arbitrii pe sectorul lui) a standurilor pentru a constata daca standurile nu au fost mutate,banda rupta , numere de stand cazute ,etc
-arbitrii impreuna cu organizatorii isi stabilesc punctele de campare , metode de comunicare intre ei ,etc
- se desemneaza o persoana din comisia de arbitrii care va prezenta organizatorului clasamentele intermediare,finale, sanctiuni ,etc in vederea prezentarii pe retele media.
-la ora 08.00 se face identificarea concurentilor in baza actelor oficiale , carte de identitate, legitimatie de club urmata de o prelucrare a regulamentului cu echipele participante .
Tragerea standurilor
-se efectueaza in prezenta organizatorului , a arbitrului sef si a managerilor de cluburi .
-se prezinta de organizator o harta a locatiei in format minim A4 , se prezinta grilele prestabilite , locurile autorizate pentru parcarea masinilor, etc
- la ora 09.00 pe fiecare locatie incepe procedura de tragere a standurilor unde se desfasoara etapa , in cazul in care ar fi intarzieri (dar nu mai mari de 15 minute) organizatorul trebuie sa informeze in timp util ceilalti organizatori de etape .
-extragerea se efectueaza din urna transparenta
-biletele vor avea obligatoriu stampila organizatorului si semnatura arbitrului sef
-biletelele cu numerele se pliaza si se introduc in cutii de plastic (role de film negre ,cutiute gen kinder, etc) in prezenta arbitrilor si a capitanilor pentru fiecare etapa a extragerii .
-prima extragere se face in ordine alfabetica a numelui clubului(fara a tine cont de forma de inregistrare juridica gen Asociatie,Organizatie,etc) si da ordinea de tragere a cluburilor
-tragerile pentru standuri -se pun biletele cu grilele prestabilite in urna si fiecare manager de club trage o grila si primeste de la organizator vestele corespunzatoare grilei extrase precum si vestele verzi pentru manageri si rosii pentru rezerve.
-la ora 9,30-10.00 dupa terminarea extragerilor si semnarea documentelor organizatorul permite echipelor deplasarea spre standuri.
-deplasarea la standuri se poate face cu mijloace auto proprii dar imediat dupa descarcarea echipamentului (in zona B corespunzatoare standului extras) acestea vor fi parcate in locurile desemnate de organizator
4. Semnale acustice
Semnalele acustice marcheaza diferitele faze ale competitiei sau sant semnale de avertizare in cazuri speciale
Semnale scurte
-primul semnal sonor are loc cu 120 de minute inaintea inceperii competitiei respectiv la ora 11.00 si permite accesul echipelor in stand (zona A)-pana la aceasta ora nimeni si nimic nu au voie in stand !
-al doilea semnal sonor la ora 13.00 permite inceperea nadirii si pescuitului
-al treilea semnal sonor se face cu 15 minute inaintea incheierii competitiei
-al patrulea semnal sonor indica sfarsitul competitiei ora 13.00
-al cincilea semnal sonor se face dupa 15 minute de la inchiderea competitiei si indica expirarea timpului pentru punctarea pestelui avut in drill inaintea incheierii competitiei(doar daca este cazul)
ps. Marcarea cu vopsea a tarusilor se face dupa ok-ul comisiei
