Brateni

Unde pescuim? Partide de pescuit. Comentarii, concluzii si recomandari pentru baltile de crap.

Moderatori: Dan Mateianu, Alin Galbenu, gor965

Scrie răspuns
vovoturda

Brateni

Mesaj de vovoturda »

Vreau sa merg la pescuit la Brateni in 25 26 27 iulie

ce recomandari aveti ? un loc bun de pescuit (pe ca parte) , momeala ,nada ...(un minim necesar)....etc etc

Astept parerile voastre ! multumesc

ps:Nu sunt pescar profesionist ! sunt amator cu scule modeste si mai ieftine !

ovideli
Puncte: 0

Re: Brateni

Mesaj de ovideli »

Monturi in line cu momitor si antitangle, nada sparturi de cereale (mai fin macinate), momeala: bob de porumb cu arome de usturoi, capsuna, miere etc.
Eu am fost in 13-15.05 2010, reazultate mai jos:
11 kg
4,5 kg
5 kg
Fişiere ataşate
4,5 kg.JPG
4,5 kg.JPG (44.57 KiB) Vizualizat de 3721 ori
5 kg.JPG
5 kg.JPG (47.51 KiB) Vizualizat de 3721 ori
11 kg.JPG
11 kg.JPG (43.42 KiB) Vizualizat de 3721 ori
"Toţi suntem genii. Dar dacă judeci un peşte după abilitatea sa de a se căţăra în copac, el va trăi toată viaţa cu impresia că e un prost." - Albert Einstein

viorel dulamita
pescar de competitie

Mesaj de viorel dulamita »

ovideli scrie:Monturi in line cu momitor si antitangle, nada sparturi de cereale (mai fin macinate), momeala: bob de porumb cu arome de usturoi, capsuna, miere etc.
Eu am fost in 13-15.05 2010, reazultate mai jos:
11 kg
4,5 kg
5 kg
...pai din mai si pina acum sunt cam doua luni, iar sistemul pe aceasta balta este C&T :mrgreen: ; oare a mai ramas ceva crap in balta :roll: ?
Taxa pe aceasta balta este ca pe Dirvari, adica 100 roni/24h si intre cele doua balti e o "mica" diferenta :wink: :D .

ovideli

Mesaj de ovideli »

sal, ai intrebat ce recomandari avem, nu cind am pescuit ultima data, daca vrei informatii de ieri nu postam.
"Toţi suntem genii. Dar dacă judeci un peşte după abilitatea sa de a se căţăra în copac, el va trăi toată viaţa cu impresia că e un prost." - Albert Einstein

ovideli

Mesaj de ovideli »