Întrebare pentru Dan Mitranescu

Moderator: Dan Mitranescu

Încuiat
Dan Mitranescu
Veteran
Mesaje: 6808
Membru din: Sâm Dec 15, 2007 17:48
Puncte: 0
Localitate: bucuresti

Re: Întrebare pentru Dan Mitranescu

Mesaj de Dan Mitranescu »

Razvan.N scrie:
Mar Mai 02, 2023 0:10


Magazinul dumneavoastra nu imi ofera o garantie 2 ani asa cum este prevazut in legislatie, pe site poate sa scrie ca oferiti garantie comerciala o zi, este irelevant. Document de garantie nu am primit alaturi de factura la momentul achizitiei produsului respectiv, Parerea mea este obiectiva domnule Dan, imi sustin cele mai sus mentionate, eu ca si clientul dumneavoastra sunt mintit si luat de prost. Sa lasan ANPC sa-si spuna cuvantul referitor la problema mea, n ar fi nici prima nici ultima data cand cineva apeleaza la institutii pentru a gasi raspunsuri la niste probleme juridice.

Sanatate!
Domnul Razvan, incercati totusi sa faceti diferenta intre garantia comerciala si cea de conformitate. Va garantez ca nu este greu.
Garantia de conformitate este de doi ani si este prevazuta de lege. Nu se discuta.
In schimb, garantia comerciala, este stabilita de comerciant.

Teapa va luati cand nu cunoasteti legea. Vedeti o garantie de doi ani la un produs si nu stiti ca este cea de conformitate.
Faptul ca mai primiti o garantie comerciala de un an din partea comerciantului este un plus ( nu un minus prin raportare la cea de doi ani, asa cum dovediti ca nu cunoasteti legea)

Serios, nu e greu ... Si in niciun caz, nu sunteti mintit de mine. Eu imi respect clientii si am facut multe lucruri pentru a ajuta. Acum nu mai pot sa ajut pentru alte brand-uri. Trebuie sa fiu ca oricare alt comerciant din acest punct de vedere. Imi pare rau.
Inclusiv faptul ca stau de vorba cu dumneavoastra public este un lucru pe care nu il veti intalni niciodata din partea altor administratori de magazine. Numai asta si era suficient sa intelegeti ca daca minteam imi sarea lumea in cap. Asa ca exista o mare posibilitate sa nu aveti dreptate.

MihaiMarin
Mesaje: 3
Membru din: Joi Dec 09, 2021 12:25

Re: Întrebare pentru Dan Mitranescu

Mesaj de MihaiMarin »

Buna ziua, detin 4 mulinete Tazura MX 14000 care au frana cu saibe din carbolitiu dar au inceput sa lucreze tot mai rau. Am incercat ungerea saibelor cu vaselina (foarte putina) dar frana tot nu lucreaza cursiv, desfac frana dar tamburul ramane blocat si trebuie sa-l deblochez cu mana.
O alta problema pe care am sesizat-o este ca frana este desfacuta, tamburul se roteste cursiv dar la un moment dat se blocheaza, ca si cum freaca de ceva. Aceasta problema intra sub garantia produsului? O pot trimite la dumneavostra pentru verficare/inspectie? (mulinetele inca sunt in garantie).

In speranta ca voi imbunatiti frana am decis sa inlocuiesc saibele din carbolitiu cu saibe de pasla. Aceste saibe trebuiesc unse cu vaselina?

Multumesc pentru raspuns si mult respect pentru suportul pe care l-ati oferit mereu!

rnihai
Mesaje: 76
Membru din: Dum Ian 03, 2021 14:29
Puncte: 0
Localitate: Bucuresti

Re: Întrebare pentru Dan Mitranescu

Mesaj de rnihai »

Ref. la acest aspect imi permit sa comentez in calitate de consumator produse Hakuyo, achizitionate de pe site sau din magazinul fizic (chiar daca nu din gama sistemelor de avertizare).

Intelegerea mea este ca in Romania orice vanzator de produse, prin garantia de conformitate, trebuie sa asigure buna functionare a produselor vandute, conform specificatiilor tehnice ale acestora, pe o perioada de minim doi ani.
Daca pe site, prin una din caracteristici, se afirma ca statia are "raza de acoperire 200 m" nu ar trebui ca vanzatorul sa asigure clientului aceasta raza de acoperire pe intreaga perioada a garantiei de conformitate?

Mai concret, (culeasa de pe site-ul anpc - https://anpc.ro/galerie/file/alege/lege ... i_2016.pdf) legea spune asa:
" garanţia legală de conformitate - protecţia juridică a consumatorului
rezultată prin efectul legii în raport cu lipsa de conformitate, reprezentând
obligaţia legală a vânzătorului faţă de consumator ca, fără solicitarea unor costuri
suplimentare, să aducă produsul la conformitate, incluzând restituirea preţului
plătit de consumator, repararea sau înlocuirea produsului, dacă acesta nu
corespunde condiţiilor enunţate în declaraţiile referitoare la garanţie sau în
publicitatea aferentă;"
Dan Mitranescu scrie:
Mar Mai 02, 2023 10:03
Razvan.N scrie:
Mar Mai 02, 2023 0:10


Magazinul dumneavoastra nu imi ofera o garantie 2 ani asa cum este prevazut in legislatie, pe site poate sa scrie ca oferiti garantie comerciala o zi, este irelevant. Document de garantie nu am primit alaturi de factura la momentul achizitiei produsului respectiv, Parerea mea este obiectiva domnule Dan, imi sustin cele mai sus mentionate, eu ca si clientul dumneavoastra sunt mintit si luat de prost. Sa lasan ANPC sa-si spuna cuvantul referitor la problema mea, n ar fi nici prima nici ultima data cand cineva apeleaza la institutii pentru a gasi raspunsuri la niste probleme juridice.

Sanatate!
Domnul Razvan, incercati totusi sa faceti diferenta intre garantia comerciala si cea de conformitate. Va garantez ca nu este greu.
Garantia de conformitate este de doi ani si este prevazuta de lege. Nu se discuta.
In schimb, garantia comerciala, este stabilita de comerciant.

Teapa va luati cand nu cunoasteti legea. Vedeti o garantie de doi ani la un produs si nu stiti ca este cea de conformitate.
Faptul ca mai primiti o garantie comerciala de un an din partea comerciantului este un plus ( nu un minus prin raportare la cea de doi ani, asa cum dovediti ca nu cunoasteti legea)

Serios, nu e greu ... Si in niciun caz, nu sunteti mintit de mine. Eu imi respect clientii si am facut multe lucruri pentru a ajuta. Acum nu mai pot sa ajut pentru alte brand-uri. Trebuie sa fiu ca oricare alt comerciant din acest punct de vedere. Imi pare rau.
Inclusiv faptul ca stau de vorba cu dumneavoastra public este un lucru pe care nu il veti intalni niciodata din partea altor administratori de magazine. Numai asta si era suficient sa intelegeti ca daca minteam imi sarea lumea in cap. Asa ca exista o mare posibilitate sa nu aveti dreptate.

Avatar utilizator
Zota Stefan Doru
Mesaje: 472
Membru din: Lun Mar 10, 2014 17:49
Puncte: 0
Localitate: COMANESTI BACAU

Re: Întrebare pentru Dan Mitranescu

Mesaj de Zota Stefan Doru »

Buna ziua domnule Dan ! Ceva noutăți referitoare la rodpodul de aluminiu care seamănă cu cel italian ? Mulțumesc!

Dan Mitranescu
Veteran
Mesaje: 6808
Membru din: Sâm Dec 15, 2007 17:48
Puncte: 0
Localitate: bucuresti

Re: Întrebare pentru Dan Mitranescu

Mesaj de Dan Mitranescu »

MihaiMarin scrie:
Vin Mai 05, 2023 15:38
Buna ziua, detin 4 mulinete Tazura MX 14000 care au frana cu saibe din carbolitiu dar au inceput sa lucreze tot mai rau. Am incercat ungerea saibelor cu vaselina (foarte putina) dar frana tot nu lucreaza cursiv, desfac frana dar tamburul ramane blocat si trebuie sa-l deblochez cu mana.
O alta problema pe care am sesizat-o este ca frana este desfacuta, tamburul se roteste cursiv dar la un moment dat se blocheaza, ca si cum freaca de ceva. Aceasta problema intra sub garantia produsului? O pot trimite la dumneavostra pentru verficare/inspectie? (mulinetele inca sunt in garantie).

In speranta ca voi imbunatiti frana am decis sa inlocuiesc saibele din carbolitiu cu saibe de pasla. Aceste saibe trebuiesc unse cu vaselina?

Multumesc pentru raspuns si mult respect pentru suportul pe care l-ati oferit mereu!
Buna ziua!
Da, inclusiv saibele de pasla trebuie sa le ungeti cu vaselina.
Scopul principal este protejarea saibelor metalice de oxidare, aspect ce conduce la blocarea sistemului.

Multumesc pentru apreceri.

P.S. saibele de pasla, daca le folositi pentru a le schimba pe cele existente in mulinetele noastre, nu va costa nimic. Va rog sa specificati acest lucru la achizitia lor.

Dan Mitranescu
Veteran
Mesaje: 6808
Membru din: Sâm Dec 15, 2007 17:48
Puncte: 0
Localitate: bucuresti

Re: Întrebare pentru Dan Mitranescu

Mesaj de Dan Mitranescu »

rnihai scrie:
Dum Mai 07, 2023 18:55
Ref. la acest aspect imi permit sa comentez in calitate de consumator produse Hakuyo, achizitionate de pe site sau din magazinul fizic (chiar daca nu din gama sistemelor de avertizare).

Intelegerea mea este ca in Romania orice vanzator de produse, prin garantia de conformitate, trebuie sa asigure buna functionare a produselor vandute, conform specificatiilor tehnice ale acestora, pe o perioada de minim doi ani.
Daca pe site, prin una din caracteristici, se afirma ca statia are "raza de acoperire 200 m" nu ar trebui ca vanzatorul sa asigure clientului aceasta raza de acoperire pe intreaga perioada a garantiei de conformitate?

Mai concret, (culeasa de pe site-ul anpc - https://anpc.ro/galerie/file/alege/lege ... i_2016.pdf) legea spune asa:
" garanţia legală de conformitate - protecţia juridică a consumatorului
rezultată prin efectul legii în raport cu lipsa de conformitate, reprezentând
obligaţia legală a vânzătorului faţă de consumator ca, fără solicitarea unor costuri
suplimentare, să aducă produsul la conformitate, incluzând restituirea preţului
plătit de consumator, repararea sau înlocuirea produsului, dacă acesta nu
corespunde condiţiilor enunţate în declaraţiile referitoare la garanţie sau în
publicitatea aferentă;"
Lipsa de conformitate se constata timp de 6 luni de la achizitie ( sau de la punerea in utilizare a aparatului cu conditia ca aceasta sa poata fi dovedita de comerciant. Asta este motivul pentru care multi comercianti apeleaza la diferite metode pentru a afla data punerii in utilizare a produselor.)
Un exemplu:
"Prezumtia lipsei de conformitate

Prezumtia lipsei de conformitate presupune considerarea produsului ca fiind lipsit de calitatile specifice inca de la momentul achizitionarii.

O consecinta importanta a acestui lucru este reprezentata de faptul nu va mai fi nevoie de niciun fel de dovada din partea cosumatorului, considerandu-se ca produsul era defect inca de la livrare.

Pentru a opera aceasta prezumtie, este necesar ca lipsa de conformitate sa apara intr-un termen de 6 luni de la data livrarii produsului.

In afara acestui termen, situatia se schimba, astfel ca, daca produsul se defecteaza in perioada cuprinsa intre 6 luni si 2 ani de la cumparare, cosumatorul va fi nevoit sa-i dovedeasca vanzatorului lipsa de conformitate a produsului."


https://toca-law.ro/vanzarea-produselor ... erciala-2/

P.S. Am schimbat multe lucruri si am facut reparatii fara nicio obligatie. Am ajutat de foarte multe ori. Nu am dus niciodata garantia in fata legilor. (Am schimbat si schimbam avertizori chiar si acum, chiar daca sunt de la Hakuyo :wink: )
Sunt totusi situatii in care suntem abuzati psihic :) , "luati tare", mai exact, cu tupeu. Aici ma implic cu cea mai mare placere in jocul propus. :) :wink:
Asa ca nu avem de ce sa continuam aceasta discutie, deoarece nu sunteti genul. Apelati cu incredere la noi cu absolut orice problema aveti, chiar daca nu este una sustinuta de lege ( garantie).

Avatar utilizator
iongorgan
Mesaje: 71
Membru din: Mar Apr 14, 2020 22:19
Puncte: 0
Localitate: Bacău

Re: Întrebare pentru Dan Mitranescu

Mesaj de iongorgan »

Zota Stefan Doru scrie:Buna ziua domnule Dan ! Ceva noutăți referitoare la rodpodul de aluminiu care seamănă cu cel italian ? Mulțumesc!
Salut.
Este cumva ceva asemanator cu dayko?
Ar fi interesant.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ionut21
Mesaje: 18
Membru din: Joi Feb 08, 2018 18:56
Puncte: 0
Localitate: București

Re: Întrebare pentru Dan Mitranescu

Mesaj de Ionut21 »

Asteptam cu nerăbdare aparitia rod-pod-ului . Ceva vesti aveti dl. Dan ?

senzor planet
Încuiat

Înapoi la “DAN MITRANESCU”