Varga cu doua ace

Cum prindem crapi? Prin ce metode, ce tactici, ce tehnici de pescuit folosim?

Moderatori: Alin Galbenu, Bogdan Zaharia, odoctee

Scrie răspuns
radoiflorin
Mesaje: 3
Membru din: Mie Aug 19, 2015 22:58

Varga cu doua ace

Mesaj de radoiflorin »

Buna ziua,

As dori sa invat cum pot lega, pe o linie, doua ace. Linia de preferinta pentru crap sau caras. Sunt incepator in ale pescuitului si as vrea sa invat sa-mi fac singur liniile si chiar lansetele, Va multumesc si sper ca m-am facut inteles in ceea ce v-am rugat! O zi buna!

Avatar utilizator
gor965
Moderator
Mesaje: 14706
Membru din: Vin Mai 25, 2007 17:04
Puncte: 0
Localitate: Calarasi

Re: Varga cu doua ace

Mesaj de gor965 »

radoiflorin scrie:Buna ziua,

As dori sa invat cum pot lega, pe o linie, doua ace. Linia de preferinta pentru crap sau caras. Sunt incepator in ale pescuitului si as vrea sa invat sa-mi fac singur liniile si chiar lansetele......
Nu stiu exact la ce te referi cand spui ca, incepator fiind, vrei sa-ti faci singur lansetele ?!...insa sfatul meu e sa renunti la ideea de a vea doua carlige pe linie! Daca dai la crap la varga, linia trebuie sa aiba UN SINGUR CARLIG !!! Crapul nu e un peste de talie mica pe care sa-l ridici in masa apei si sa nu conteze un al doilea carlig care-si face de cap pe linie, in drill. Acel al doilea carlig te va incurca enorm, indeosebi in situatiile in care nu ai un substrat perfect curat.
Varga sa fi fost din fier...ce brand aveam !!!
George Iorga
Imagine

radoiflorin
Mesaje: 3
Membru din: Mie Aug 19, 2015 22:58

Re: Varga cu doua ace

Mesaj de radoiflorin »

Iti multumesc pentru raspunsul promt, si pentru sfatul dat!

sollo
Mesaje: 108
Membru din: Lun Sep 24, 2012 17:39
Puncte: 0
Localitate: Suceava

Re: Varga cu doua ace

Mesaj de sollo »


Dan Mitranescu
Veteran
Mesaje: 6808
Membru din: Sâm Dec 15, 2007 17:48
Puncte: 0
Localitate: bucuresti

Re: Varga cu doua ace

Mesaj de Dan Mitranescu »