Vladut Mateianu scrie:In primul rand, cine esti ? Apoi explica de ce atata inversunare si jigniri impotriva unui om de 60 de ani pe care nu il cunosti ?
PS Ce vei face cand o sa te anunt numele membrului marcant CZ care fura crapi din Tancabesti si modifica foile de arbitraj ca sa castige baniii de premiu(caz identic cu cazul Rosioru) ? Dezvaluiri facute de partenerul lui, nu povesti....

Pai hai sa ma prezint daca asta are vreo importanta,pentru ca eu mi-am spus parerea pe un alt site si deci nu as fi obligat sa fac asta,dar nu am de ce sa ma ascund pentru ca eu nu fac parte din nici o ''echipa'' si pur si simplu sunt un pescar amator(si asa voi ramane) care are si el dreptul la o parere.
Deci, numele meu este MARGEANU FLORIAN, AM 24 ANI, sunt din BUCURESTI, am terminat facultatea de DREPT, si in prezent sunt consilier,nu am facut armata si imi plac cartofii prajiti

(sper ca aici este permis sa mai faci si cate o gluma,daca nu poti sterge ultima parte din prezentare)
Acum sa trecem mai departe si sa te intreb cu ce l-am jignit, pentru ca am spus ca din punctul meu de vedere acest om nu mai poate fi numit maestru?
Pai hai sa iti explic parerea mea,daca EL fura un portofel pe strada era un hot dar ramanea MAESTRU in ale pescuitului(nu ca eu as sti daca merita acest titlu dar daca voi ceilalti pescari care ati avut rezultate il numiti asa inseamna ca asa este si va cred), dar EL a furat de la pescarii aia care stau cate 2,3 zile pe balta , ii ploua ,dorm in cort, se cearta cu nevestele

si se chinuie sa ajunga si ei cat mai sus in acest sport,adica a furat ''in domeniu'', deaceea din punctul meu de vedere acest om nu mai poate sa fi numit astfel si cred ca mi-am si argumentat punctul de vedere.
Hai sa te lamuresc si cu problema cu carp zone , crede-ma ca nu cunosc decat un singur membru din CZ si pe acela l-am intalnit din greseala odata pe MV2 si cu care doar m-am salutat si atat de atunci am mai vb doar pe site.