Buna ziua,
Am incercat sa va contactez pe email ....dar nu am gasit nici o adresa ...respective ....office@....sau contact@.....nu sunt valide si ca atare ma vad nevoit sa va scriu aici :
Buna ziua,
Revin la dumneavoastra cu o problema aparuta in data de 16.06.2015 cand am achizitionat de la dumneavoastra produse in valoare de 459,00 lei.
Suma a fost achitata cu card –ul ….din pacate primul POS al dumneavoastra de la Banca Transilvania ….a dat eroare, dar sistemul BCR mi-a confirmat plata ….. Casierul dumneavoastra a sunat la Banca Transilvania si i s-a spus ca nu s-a tranzactionat, dupa care s-a folosit un al doilea POS de la Unicredit care a emis si confirmarea de plata.
Sunand la BCR (card meu este afferent contului deschis la ei …..) mi s-a spus ca ambele sume sunt blocate in favoarea TOTAL FISHING ….urmind ca dumneavoastra la decontare sa refuzati plata mea de la Banca TRansilvaniei ….urmind ca suma sa-mi revina in cont !
Rog frumos sa luati cunostinta sis a remediati situatia cat mai curand posibil !!!!
Cu consideratie,
