zzero scrie:Te duci cu toata increderea in magazinul fizic de la Total , faci achizitii de mii de lei , bineinteles la indrumarea baietilor amabili din magazin , ( iao peasta , nu pe aia , aia e mai buna , aia merita ) si cand ajungi acasa , dupa ce te apuci sa folosesti produsele ( un contor fir , pt ca asta e buba ) al dracu cu masa de contor nu apuc sa bag firu decat pe o mulineta si crapa....
Ma uit pe site , nu il gasesc , in schimb il gasesc la alte 2-3 magazine dar : stupoare la jumatate de pret ...
Sun la Total si baietii amabili care ma ajutasera cu ceva tp in urma sa cotizez calumea , si cu toata increderea ... se transforma...
solutii :
trimite contorul pe curier (25 ron aprox )
asteapta sa vina de la garantie (2-3 sapt )
il trimitem la tn (25 ron )
contorul valoreaza 69 ron la Total ...35 ron la alte magazine acelasi produs.
Nu au vrut sa le fac o comanda , sa imi puna un contor , le trimiteam pe al meu stricat ramburs si se descurcau ei cu garantia...
Nu-i asa ca daca nu aveau harfe ... la comenzi de 2-3 mii de lei nu mai faceau fente pt 69 ron (dublati ) ???
PS: Sunt curios daca o sa fie sters direct acest subiect ...
Stima !!!
Buna ziua ,
In primul rand va multumim ca ati vizitat si cumparat produse de la Total Fishing . Asa cum am discutat si telefonic ,pentru orice produs ,indiferent de pret ,care beneficiaza de garantie, exista o legislatie si niste proceduri care trebuie urmate oriunde si prin urmare si la Total Fishing .
Din pacate aceste proceduri nu functioneaza dupa principiul ,,le trimiteam pe al meu stricat ramburs si se descurcau ei cu garantia...''
Daca produsul defect ajunge la Total Fishing insotit de de bonul de cumparaturi sunt sigur ca problema va fi remediata .
Va multumim .