Cred ca exista o problema de comunicare.Cei ce vor citii aceste"" pareri,discutii sau opinii"" vor trage singuri concluzia.ionutcyd scrie:Stimate domn ,
Doresc inca odata sa va multumesc pentru promtitudinea cu care mi-ati raspuns la toate intrebarile si de tot sprijinul pe care mi l-ati acordat in achizitionarea acestui produs (am pus aprox 10 intrebari referitoare la produs, poze etc).
1. Eu lucrez in domeniul IT iar dvs probabil ca sunteti singurul specialist in domeniul acestor produse turnate asa ca nu trebuie sa va simtiti jignit de o remarca sau alta. Acea asperitate care a fost corectata cu piatra a lasat o urma maricica dupa parerea mea(aprox 4 cm diametru ). Dupa urma lasata, sigur piatra aceea era rotunda si era actionata mecanic , eu am zis flex ca doar n-a racait chinezu cu piatra in mana!!! Daca dvs. spuneti ca doar fisura e defect rectific si spun ca are o urma inestetica in interior . Repet , nu ma deranjeaza dar corect era ca d-na Adriana (daca am retinut bine) sa imi spuna cand m-a sunat pt confirmare“ domne a avut un mic punct din turnare , care a fost corectat – nu te speria nu e defect !!”. Mai ales ca intr-adevar, EU AM INSISTAT sa primesc singurul produs de acest fel. Eu nu am de unde sa stiu ca acest lucru in opinia unui specialist este “nesemnificativ “. Nu cumpar ceaune zilnic, e primu in 32 de ani de existenta !!!
2. Pretul inscris pe acel bilet cu care a venit era corect 108,5 iar transport+taxe ramburs cred 35,9 de unde rezulta o diferenta de min 5,9 lei si nu 7 asha cum am spus. Dvs. in unul din mesaje mi-ati zis ca val transp este 29-30 lei cu curierul agreat de dvs respective Nemo. Cand eu am spus ca doresc cu Urgent curier dvs mi-ati spus ca lucrati cu Nemo . Consider ca daca dvs doriti un anume curier fata de cel solicitat de client sunteti direct raspunzator de valoarea solicitata de acesta !!!!!!. De aceea am afirmat ca nu este frumos ca am platit mai mult , …..cine a predat coletul trebuie sa verifice corectitudinea celor inscrise pe nota !!!!
3. In cutie , s-au aflat ceaunul si instructiunile de folosire. Atat!!! Si credeti-ma ca vad f bine intr-o cutie de 50/50/20 cm. Va rog sa nu imi scoateti ochii cu o factura de mana ca oricum v-am zis ca nu-mi foloseste la nimic. Daca era bonul fiscal cu data de luni, poate era altceva !!!! Intelegeti , chiar nu am nevoie de ea si nici nu consider ca merita acest guvern sa platim toate taxele.
Cu riscul de a ma repata , nu am dorit sa informez denaturat in niciun fel. Cred ca am inceput si am terminat postarea prin a lauda produsul , acum adaug ca voi mai cumpara de la dvs (o sa vreau gratarul de aragaz).
Produsul a primit nota 9 pentru ca are acea corectura care mie mi se pare inestetica (voi atasa si poze) , cu ea sau fara produsul este excelent si perfect functional.
Serviciile au primit nota 8 pentru ca nu m-au informat corect asupra produsului (repet nu sunt expert in fonta si ceaune si atata timp cat nu vad produsul vreau sa stiu daca are corectura sau nu indifferent ca dvs considerati sau nu aceasta ca fiind un defect ), si pentru ca nu s-a respectat grila de tarife a curierului agreat de dvs . Returnarea nu cred ca este o afacere,… as plati 60 ron ca sa “admir” un produs care costa 108.
Vreti pareri obiective sau propaganda ?!?! Eu cred ca vi le-am dat pe amandoua. Nimeni nu este perfect pe lumea asta …..dar putem deveni mai buni in ceea ce suntem si in ceea ce facem .
Cu respect
Ionut
Asa ca eu propun sa incheiem subiectul asta.
Mitza