@ Vladut
Nu a fost greseala ca ai luat masina in leasing , foarte multi au procedat asa ptr ca nu erau atunci atatia bani cash , dar si daca ar fi fost si lumea ar fi cumparat cash , unde era diferenta ? Casco tot iti faceai la asa o masina , restul cheltuielilor erau neglijabile versus avantajul ratelor.
Piata oricum ar fi cazut cu criza , deci si pretul masinilor (cash sau leasing nu are importanta) sunt la gara acum ... Situatia era alta daca erai proprietar (daca era cash) si miroseai ca se duce totul de rapa mai din vreme si apucai sa o vinzi pe bani mai buni , spre exemplu prin vara toamna 2008. Si o vindeai si ai fi luat alta , nu ? Tot noua si totul se repeta ... zic si io nu dau cu paru ...
Sentimentul meu este ca putini au estimat la cumpararea unui auto nou mai scump cat de tare va fi devalorizarea fireasca dupa 3 sau 4 ani , dar criza care a venit a amplificat si mai tare efectul devalorizarii .
Masina se depreciaza cu sa zicem cca. 50-60% din pretul de noua dupa 4 ani in mod normal , dar una e sa aplici 50% la o masina care de noua a fost 8 mii si alta e sa aplici la o masina care a fost de noua 50 mii , pierderea in valoare absoluta e suportata diferit de client desi procentual ea e egala ... Daca mai vine si criza , te bate gandul sa-ti iei logan SH pana trece vifornita ... sau vestitul Duster care face furori prin ioropa

.
Respectele mele doctore !