as dori sa achizitionez...

CEA MAI INTERESANTA SECTIUNE A FORUMULUI - aici pastram topicurile super interesante care au fost arhivate de-a lungul timpului.

Moderatori: Dan Mateianu, Cristi Matei

lancelot
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Mar 26, 2016 22:00

as dori sa achizitionez...

Mesaj de lancelot »

as dori sa achizitionez doua mtx 14, 3.9m si doua nash. sunt incepator in ale pescuitului,pescuiesc de placere si as vrea sa imi perfectionez stilul de pescuit.Am incercat sa ma documentez pe diverse forum-uri insa m-a luat durerea de cap.Acolo posteaza pescari care chiar inteleg fenomenul,eu mai am pana acolo.Totusi,din comm-uri,am vazut destule aprecieri fata de aceste doua tipuri de lansete.Acestea pot fi si s.h dar in buna stare de perfectionare.Multumesc pt intelegere.

Avatar utilizator
Ungureanu Bogdan
pescar de competitie
Mesaje: 2792
Membru din: Joi Oct 29, 2009 15:09
Puncte: 0
Localitate: PITESTI

Re: as dori sa achizitionez...

Mesaj de Ungureanu Bogdan »

lancelot scrie:as dori sa achizitionez doua mtx 14, 3.9m si doua nash. sunt incepator in ale pescuitului,pescuiesc de placere si as vrea sa imi perfectionez stilul de pescuit.Am incercat sa ma documentez pe diverse forum-uri insa m-a luat durerea de cap.Acolo posteaza pescari care chiar inteleg fenomenul,eu mai am pana acolo.Totusi,din comm-uri,am vazut destule aprecieri fata de aceste doua tipuri de lansete.Acestea pot fi si s.h dar in buna stare de perfectionare.Multumesc pt intelegere.
Ce buget ai pt 4 lansete?
catch&release

lancelot
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Mar 26, 2016 22:00

Re: as dori sa achizitionez...

Mesaj de lancelot »