Moderatori: Dan Mateianu, Cristi Matei
O sa raspund ptr. ca e un trend din asta cauzat de mediul social si puterea indusa de retelele de socializare. Una doua cand cineva considera ca are o problema se grabeste s-o faca publica si da, voit sau nu, cu kkt in "sursa" ei (sursa problemei). Ptr. multi, calea onesta si cinstita a dialogului direct cu cel incriminat a disparut. Nu stau sa ia legatura cu persoanele responsabile care le pot asculta si rezolva problemele, ci cauta direct consolari si razbunari de genul de mai sus ... ca sa rezum prima postare, ptr. noi cei de aici, un neica nimeni dupa username-ul folosit, da cu kkt in firma Senzor ptr. ca nu si-ar fi onorat o anumita obligatie. Asta e rezolvarea ?...se poate asa ceva? Nu va ganditi ca puneti pe altii intro lumina proasta fara ca acestia sa fi avut vreo vina? Nu e normal sa acuzi, sa jignesti, sa faci presupuneri absurde, si dupa aia sa spui ca-ti ceri scuze ca s-a produs nu stiu ce incurcatura! Intelegeam sa faci publica o problema pe care Senzor sa NU FI VRUT sa ti-o rezolve si, si in acel caz, as fi vrut sa citesc o prezentare onesta, cu simt de raspundere...ma numesc X...am participat la Y...am castigat premiul Z...cutare nu doreste sa se achite de obligatii...ce se poate face... asa zisele concursuri sunt tepe ....etc. ... nu asa cum ai procedat dumneata, in conditiile in care, Senzor e o firma cu activitate mai mare decat varsta in pescuit a multora de aici. Repet, am postat nu ca sa urechez pe cineva ci ca sa amintesc multora ca problemele personale ce tin de comunicare se rezolva direct, nu prin petitii, articole defaimatoare, suspiciuni, jigniri, etc.morga1 scrie:Pentru toti cei care vor citi aici imi fac mea culpa si cred ca situatia s-a lamurit,alte comentarii rautacioase cu privire la acest subiect nu cred ca mai au vreun sens,consider subiectul inchis