shimano tribal long cast

CEA MAI INTERESANTA SECTIUNE A FORUMULUI - aici pastram topicurile super interesante care au fost arhivate de-a lungul timpului.

Moderatori: Dan Mateianu, Cristi Matei

Încuiat
77lumberjack
Puncte: 0

shimano tribal long cast

Mesaj de 77lumberjack »

salutare fratilor! vara asta mi-am cumparat 3 lansetete shimano tribal long cast 13 3lbs (model2011) si 3 mulinete shimano big batruner xtr-a lc ci4+, normal ca mi-ar fi placut century c2 sau mai stiu eu ce avioane dar nu-mi permit :!: si in al doilea rand sunt incepator si nu isi avea rostul . pe de alta parte am auzit povesti cu baieti care si-au luat bete ultima fita si dupaia le vindeau ca nu mai aveau bani de rate sau care-si vand masina...........pentru cei interesati de acestea tin sa va spun ca sunt super, mulineta practica si usoara( in comparatie cu model vechi) iar lansetete sunt la fel de ok , usoare aspect placut (slim) nu arunc eu prea departe dar na, invat.....iar in dril sunt exceptionale, nu sunt pari, simti pestele .voi ce parere aveti despre acestea? oare la anu vor iesi alte bbr-uri?

clinci
Pescar de competitie

Re: shimano tribal long cast

Mesaj de clinci »