FANTANELE DOLJ

Unde pescuim? Partide de pescuit. Comentarii, concluzii si recomandari pentru baltile de crap.

Moderatori: Dan Mateianu, Alin Galbenu, gor965

Scrie răspuns
ScorleanuAlin
Puncte: 0

Re: FANTANELE DOLJ

Mesaj de ScorleanuAlin »

Silviu SS scrie:Salut!
Sunt nou pe aici, de curand m-am mutat in Craiova si as avea nevoie de cateva informatii privind baltile pe care as putea sa-mi arunc si eu betele atunci cand incepe sezonul.Am citit postarile, am observat ca sunt cam aceleasi persoane care sunt active si pe "Fantanele" si pe "Calugareni"(am discutat cu cineva care mai are habar de aceste balti) si am decis sa scriu aici, in ideea ca ma veti ajuta si pe mine un pic la inceput.Sper sa nu ma bagati in "jocul vostru de cuvinte", am sesizat ca sunteti mai multe tabere si ca vorba din popor cum ca oltenii sunt aprigi este perfect valabila si sa acceptati faptul ca sunt incepator(prin zona voastra).Am vazut si poze, unele destul de concludente si incitante in acelasi timp si nu-mi ramane decat sa astept un semn de la voi.
Multumesc!
Salut Silviu si bine ai venit printre OLTENI!!!
Ca sa primesti un raspuns exact, trebuie sa ne spui ce fel de balti preferi? Cu taxa, cu permis, cu peste mare, peste mic, peste mult, peste putin, crap, caras, somn, detaliaza si .....fir intins!
CS Oltenia Fishing

adrian team1

Mesaj de adrian team1 »

ScorleanuAlin scrie:
Silviu SS scrie:Salut!