andrei22 scrie:Pacat ca domnul Bogdan Caba este un om de nota 10 si lasa pe uni sa vorbeasca in numele lui cum ar fii acest Valentin Simescu care din cate am citit in postarile lui se vede cel putin Nutu Camataru.
Pacat si pentru acest site ca mai sunt uni pescari incepatori(ca mine de exemplu) care vad astfel de tiganisme pe un site dedicat unui sport numit 'Pescuit Sportiv" nu Pescuit in Mahala.
Nu sunt nici o clona,nu sunt in nici un club,nu tin partea nimanui nu am nimic cu nimeni.
Dar fiti macar civilizati oameni buni.
Va doresc fire intinse in urmatoare etapa la bunget un lac foarte frumos.
andrei eu nu vb in numele nimanui ,,niciodata,, eu vb in numele meu ,nutu camataru e la buc in alte parti sunt alti , tu esti un baiat care numele astea le auzi la tele cand intra sau ies ,lasane pe noi sa vb despre subiectele care ne privesc si nu imi spui tu ce sa fac , daca ma vedeai la tele nu mai trimite-ai mesaju asta este am avut ghinion ca nu mai vazut ,dai bice si fate pescar profesional ,te astept pe balta ca sunt foarte modest si iti spun multe lucruri care pe viitor te ajuta
@aly0506
Valentin Simescu... cu toate ca sunt off-topic, mi-ai starnit o mica curiozitate... cine esti tu de fapt? Nu de-alta, dar fiind tot din Pitesti, mai cunosc si eu lumea... fie ea si rea, fie ea si "buna"