
Moderator: gor965
Pai si atunci cum au schimbat destinatia incasarilor cateva cluburi la cealalta pseudosedinta?Vladut Mateianu scrie:Aceasta "pseudosedinta" nu va avea nicio repercursiune asupra cn, dpmdv va fi doar o adunare prietenesca.
A spus Manuel de la Carping mai sus, nu se poate modifica nimic din ce s-a stabilit initial decat cu UNANIMITATE de voturi. Si presupun ca nu sunt singurul care nu are timp de pierdut inutil.....
florian scrie:Avand în vedre ca ședința a fost amânată, sa înțelegem ca și data limita de 1martie pentru achitarea diferenței de taxa se decaleaza sau se achita tot în contul CC Corbu?
Dacă CC Corbu numai este de acord sa se ocupe unde se virează bani până la data de 01.03.2018?oliviu orhei scrie:florian scrie:Avand în vedre ca ședința a fost amânată, sa înțelegem ca și data limita de 1martie pentru achitarea diferenței de taxa se decaleaza sau se achita tot în contul CC Corbu?
Ordinea de zi:
1. Modificarea unor articole prevăzute in procesul verbal din data de 21.06.2017:
A. Punctul 6, la anunțul făcut de dl. Carstocea privind încasarea banilor, care nu mai este de acord sa se ocupe Clubul Crap Corbu.
Prevederile art.6.:Clubul Crap Corbu isi asuma responsabilitatea pentru incasarea banilor necesari desfasurari campionatului AGVPS, urmand ca acesta sa elibereze facturi pe sumele incasate tuturor participantilor la acest eveniment.
B. Punctul 8 - perioadă până când se pot vira bani către structura care se va ocupa de încasarea banilor.
Prevederilor art.8. Contributia de participare la aceasta competitie este de 4.500 lei pentru un numar estimat la minim 30 loturi. In cazul in care numarul de loturi difera de acest numar se va recalcula. Se va achita un avans in valoare de 1.500 lei pana la data de 1 februarie 2018, iar restul pana la data de 1 martie 2018.
2. Discutarea și aprobarea bugetului de cheltuieli pentru organizarea și desfășurarea Campionatul AGVPS 2018:
A. Cheltuielile pentru arbitraj;
B. Cheltuielile pentru realizarea grilelor de desfășurare a competitiei;
C. Cheltuielile ocazionate de organizarea și desfășurarea competiției a presedintelui Subcomisiei de pescuit la crap atât intern cât și extern. Conform cu art 22 din Regulamentul de pescuit al AGVPS.
3. Înființarea Comisiei de control(cenzori) a Subcomisiei de pescuit la crap formată din trei persoane.
4. Discutarea modului de organizare pentru tragerea la sorți a grupelor din prima etapă.
5. Discutarea unor propuneri de modifica a REGULAMENTUL OFICIAL DE ORGANIZARE ŞI DESFĂŞURARE A
COMPETIŢIILOR DE PESCUIT LA CRAP . Propunerile urmând să fie înaintate către Comisia de competiții la ședință din luna martie 2018.
6. Discuți generale
La ședință participăcate un reprezentant al cluburilor afiliate si cele in curs de afilere la AGVPS și al AVPS sau AJVPS înscrise la Campionat.
La ședință pot participă și vota numai persoane care vor avea împuternicire facuta de asociația/ clubul pe care îl reprezintă.
Presedintele subcomisiei de pescuit la crap AGVPS din Romania
Oliviu Orhei
Vladut Mateianu scrie:Orice club care va accepta sa incaseze bani va cere ceva in plus, ptr impozit, taxe, contabilitate, etc.
Presupunand ca se vor aduna la sedinta toate cele 39 de cluburi platitoare si vor vota treaba asta, CINE va suporta cheltuiala suplimentara, neanuntata initial ? Adica cand m-am inscris oficial la CN, achitand avansul.