Cupa MC Best 10 Ed. a III-a– DORIPESCO
ORGANIZATORI : Adrian Manac
LOC DE DESFASURARE: Delta din Carpati - DORIPESCO
PERIOADA : 04-08 Septembrie 2017 DURATA CONSURSULUI : 96 de ore / CALITATE.
LOCURI : 24 TAXA : 1000 euro / 3 pescari drepturi depline / 1 runner – 100 euro cu drepturi depline
Cupa MC Best 10 Editia III
PREMII LA GENERAL :
Locul I – 10.000 euro Cash + Cupe + Medalii + Diplome.
Locul II – 5500 euro Cash + Cupe + Medalii + Diplome.
Locul III –3000 euro Cash + Cupe + Medalii + Diplome.
Captura -1250 euro + Trofeu + Medalii + Diplome.
Premii sector A
Locul I – Premii sponsor+Medalii+Cupe+Diplome
Locul II – Premii sponsor+Medalii+Cupe+Diplome
Locul III - Premii sponsor+Medalii+Cupe+Diplome
Premii sector B
Locul I – Premii sponsor+Medalii+Cupe+Diplome
Locul II – Premii sponsor+Medalii+Cupe+Diplome
Locul III - Premii sponsor+Medalii+Cupe+Diplome
Premiile sunt valabile pentru ocuparea in totalitate a locurilor.
Arbitrajul este asigurat de Organizator si Nea CICI,
care va stau la dispozitie si va raspund la intrebari pe teme de pescuit.
CONTACT TELEFON
0731.168.808 - Adrian Manac (organizator si sponsor oficial)
Se vor face 2 trageri la sorti : una pentru nr. de ordine si una pentru nr. stand.
Concursul se bazeaza pe CALITATE ( se puncteaza crapul comun, oglinda si amurul).
Premiul acordat pentru captura nu se poate cumula cu oricare alt premiu,
daca acesta va fi castigat de aceeasi echipa.
REGULAMENT 2017 :
1. Se pescuieste cu 4 lansete / echipa cu un singur carlig .(ELIMINARE)
2. Obligatoriu saltele de receptie, spray dezinfectant , minciog ecologic.
( ECHIPELE “FARA” VOR INCEPE MAI TARZIU CONCURSUL, DUPA CE VOR REMEDIA PROBLEMA)
3.Se poate pescuii si nadii doar cu BOILIES .
4. Scaldatul interzis (ELIMINARE) 5. Se pot primi vizite la stand pana la lasarea intunericului si doar pe jos, vizitatorii nu au voie cu masina in incinta Administratiei (AVERTISMENT).
6. In cort este permis iluminatul de orice fel. In afara acestuia nu este permisa decat lanterna de cap. Rulota poate fi considerata “cort”. (AVERTISMENT)
7. Concurentii sunt rugati sa lase standul in perfecta stare de curatenie la final, fara chistoace de tigari , coji de seminte sau gunoaie imprastiate.
8. Toate activitatile legate de pescuit (nadit, lansat, drill) se desfasoara in zona standului, fara a deranja vecinii de pescuit.(AVERTISMENT)
9. Se poate pescui cu plumb fix, pierdut sau in–line, elicopter.
10. Daca o echipa inteapa un peste la finalul concursului, are 15 min la dispozitie sa-l scoata si trebuie sa anunte OBLIGATORIU, un vecin de stand sau arbitrii, altfel pestele nu se va puncta. PROGRAM COMPETITIE:
11. Nadirea grea se face de la 08.00 – 19.00, dupa aceste ore, nadirea se face doar cu cobra.
ARBITRAJ
A.Se fac 2 cantariri pe zi, dimineata incepand cu ora 8.00 si seara incepand cu ora 19.
B. Vecinii de stand pot participa la cântar numai dacă doresc. Cantaririle suplimentare, in afara programului acestora, se vor face la solicitarea echipei care a prins un peste mai mare de 10kg (obligatoriu), sau la capturarea amurilor si a tenilor . Pescarii sunt obligați sa cantareasca toti crapii prinsi si introdusi in sacii de pastrare. Pestii se retin in saci de pastrare decat pana la cantarul oficial. Noaptea nu se fac cantariri decat in cazuri speciale ( peste 10kg ).
C. Chiar si in timpul cantarelor oficiale, concurentii au dreptul sa acorde prioritate activitatilor de pescuit, in defavoarea cantaririi crapilor.
D. Arbitrii sunt obligati sa aplice regulamentul, sa SE AUTOSESIZEZE cand este cazul si sa noteze avertismentele in foaia de arbitraj.
Luni– 04 Septembrie 2017
Ora 09.30 ............va incepe tragerea la sorti
Ora 10.00 …………deplasarea spre balta
(in caz de neprezentare la aceasta ora, un arbitru va extrage in locul echipei intarziate)
Ora 12:00..............start competitive
Vineri - 08 Septembrie 2017
Ora 12:00..............final competitive
Ora 14:00..............festivitatea de premiere
Ora 15.30 …………Masa festiva oferita de sponsorul oficial
Taxa trebuie achitata pana pe data de 31 AUGUST 2017, iar pentru rezervarea locului se achita un avans de 500 euro in limita locurilor disponibile
Avansul/taxa de participare se poate achita personal organizatorului ADRIAN MANAC. Pentru cei din provincie plata avansului sau a taxei integrale se va face in contul RO65.PIRB.0303.5157.3600.1000
* cei care achita avansul/taxa in cont sunt rugati sa anunte telefonic organizatorul.
Îmi este greu sa cred ca vei strânge 24 de echipe cu 1000 € taxa, un astfel de concurs cu așa taxa ar trebui sa țină cel puțin 5 zile, nu 3 ca la tine.
''Daca mintea iti este oarba ochii sunt inutili.''
Alexandru Mihai scrie:Îmi este greu sa cred ca vei strânge 24 de echipe cu 1000 € taxa, un astfel de concurs cu așa taxa ar trebui sa țină cel puțin 5 zile, nu 3 ca la tine.