- 3 SECTOARE [DOUA DE 8 ECHIPE , UNU DE 9 ECHIPE]
- 2 PERSOANE DE ECHIPA
- 4 LANSETE DE ECHIPA
- INSCRIERE 20.000.000/DE ECHIPA
- OPTIONAL SE POATE INSCRIE UN RUNNER CU DREPTURI DEPLINE
- INSCRIERE 2.000.000/RUNNER
PREMII ;
- LOCUL 1 SECTOR 70.000.000
- LOCUL 2 SECTOR 20.000.000
- LOCUL 3 SECTOR PREMII DE LA SPONSORI
- CAPTURA 30.000.000
- CEA MAI MARE CANTITATE DE PESTE 30.000.000
ARBITRAJ ;
-se fac 3 cantariri pe zi, dimineata incepand cu ora 6.30-7.00 ,la ora 12 si seara incepand cu ora 18.
-la aceste cantariri un vecin de stand este OBLIGAT sa participle
-exceptie face cazul cand un concurent a prins mai mult de 10 crapi , o captura mai mare de 10 kg sau amur(cteno). Atunci se pot face si cantariri intre cantarele oficiale.
-cu acceptul arbitrilor si al vecinilor de stand, se pot face cantariri si intre cantarele oficiale
-chiar si in timpul cantarelor oficiale, concurentii au dreptul sa acorde prioritate activitatiilor de pescuit in defavoarea cantaririi crapilor.
-arbitrii au dreptul sa penalizeze echipa care manevreaza crapii gresit pe mal, care prezinta la cantar crapi morti, raniti sau in stare grava.
-arbitrii sunt obligati sa aplice regulamentul, sa SE AUTOSESIZEZE cand este cazul si sa noteze avertismentele in foaia de arbitraj.
-arbitrii sunt obligati sa verifice daca concurentii dispun de saltea de receptie, minimum 10 saci de crap, minciog ecologic si spray dezifectant.
Foarte important :
In cazul in care sunt incalcate regulile concursului, la prima abatere se da avertisment verbal, la a doua avertisment scris, apoi se trece la depunctarea la kilograme, cu 10, 20 sau 30 de kg, in functie de gravitatea abaterii.Sau,in cazuri grave, echipa poate fi eliminata din concurs.
Aceste lucruri vor fi hotarate de arbitrul sef.
PESCUIT
- 4 lansete
- Minimum 10 saci de crap
- Un singur crap in sac
- Obligatoriu monturi care sa permita eliberarea rapida a crapului in caz de rupture
- Obligatoriu ca cerealele folosite sa fie minim fiert inainte de utilizare
- In cazul in care apar neintelegeri intre doi concurenti vecini (referitoare la zona de pescuit) cel care ia decizia finala este arbitrul sef, care va hotari locul amplasarii markerului .
- Se poate nadi greu( adica cu catapulta, prastia, lopata de nadire sau racheta) doar in intervalul 8 .00- 20.00. In afara acestui interval se poate nadi doar cu bastonul de nadire , sau cu prastie de mana cu boiles.
- Nu este voie cu nada vie nici la carlig si nici la nadit.
- Se puncteaza crapul romanesc si amurul de peste 1 kg
ALTE DISPOZITII :
-concurentii sunt obligati sa anunte potentialii vizitatori ca nu au voie cu masina pe lac.Se pot primi vizite la stand pana la ora 20.
-concurentii nu au voie sa circule cu masina .
-eventualele contestatii pot fi aduse la cunostiinta arbitrului principal DOAR in scris si in cel mult 1 ora de la consumarea faptei. Orice contestatie ulterioara nu va mai fi luata in seama
DISPOZITII FINALE
1. exista standuri delimitate, echipamentul trebuie montat in mijlocul delimitarii astfel incat sa nu fie deranjati ceilalti concurenti .
2. Este interzisa folosirea oricarui tip de de sonar sau barca de nadit, precum si a altor lumini inafara de lanternele de cap.
3. In cazul in care sunt incalcate regulile concursului, la prima abatere se da avertisment verbal, la a doua avertisment scris, iar apoi se trece la depunctarea la kg.
Concurentii sunt rugati sa lase standul in perfecta stare de curatenie la final, fara chistoace de tigari , coji de seminte sau alte urme ale civilizatiei.
_________________
ALTE DISPOZITII
- ADUNAREA PARTICIPANTILOR LA CONCURS SE VA PRODUCE LA ORELE
08 IN DATA DE 01.08.2007 IN PARCAREA DE LANGA HOTELUL DORIPESCO.
- ORA 09 TRAGERE LA SORTI
- ORA 10 PLECAREA PE STANDURI , CAMPARE
- ORA 12 INCEPE CONCURSUL [MARCARE , NADIRE , ETC.]
- 05.08.2007 ORA 12 SFARSITUL CONCURSULUI
- ORA 14 ANUNTAREA OFICIALA A REZULTATELOR , DECERNAREA PREMIILOR SI CUPELOR CASTIGATORILOR .
- MASA FESTIVA LA RESTAURANTUL COMPLEXULUI OFERITA DE ORGANIZATORI TUTUROR PARTICIPANTILOR
- FIECARE PARTICIPANT VA PRIMI O STATUETA CU INSEMNELE CONCURSULUI
SPONSORI AI CONCURSULUI GIPO ; SC.RUBENS SRL [WORLD CARP STORE]
RELATII DESPRE ORGANIZARE
CLAUDIU COZMA TEL.0723594290
INSCRIERI LA CONCURS
VLADUT MATEIANU [ 10 LOCURI ]
TATA NITU [ 5 LOCURI ]
CLAUDIU COZMA [ 5 LOCURI ]
DORIPESCO [ 5 LOCURI ] D-NA RUXANDRA 0728288702
DETALII DESPRE BALTA , TRASEU , CAZARE ETC. LE GASITI PE SITE-UL FIRMEI DORIPESCO
Nu stiu cum ai socotit tu dar nu prea iese.
Hai sa vedem: Sunt 25 de echipe X 20.000.000 = 500.000.000.
Sunt 120.000.000. fiecae sector X 3 = 360.000.000.
360.000.000. premii + 30.000.000. cantitatea cea mai mare de peste = 390.000.000.
Din 500.000.000. incasati - 390.000.000. premii = 110.000.000.
Din 110.000.000. se mai plateste probabil balta, arbitrii, probabil o masa de sfirsit si alte cheltuieli de organizare.
Pai ce sa mai dai la stat Radule?
Daca tot asa le socotesti si la tine, moare statul de foame.
Ultima oară modificat Dum Iul 01, 2007 17:40 de către cornel rosioru, modificat de 2 ori în total.
Cornel Rosioru ,
ASOCIATIA PESCARILOR DE CRAP DIN ROMANIA. www.crapmania.ro
Concursul este organizat de catre claudiu Cozma din Brasov, APCR doar il sprijina....
Si el hotareste taxele si premiile, cui nu-i convine nu participa...si poate sscrie asta si pe site-uri...!
domnilor de la bucuresti, consider ca nu este normal sa judecati un om care vrea sa faca ceva frumos pentru pescari fara sa stiti despre ce e vorba. domnul claudiu care este organizatorul concursului are toate cheltuielile pe foaie pentru cei interesati :arbitrii, cupe, organizare, taxa balta , premii, mese festive etc.
dar, repet , nu mi se pare corect sa judecati asa doar pentru ca nu face parte din cercul vostru.
in cazul cupei pelicanul organizata de domnul oana victor sau incasat 54.000 de euro !!!! si s-au dat premii de 35.000 euro, minim 15.000 de euro ramanand in buzunarul larg al organizatorului..... de acest aspect nu mai pomeneste nimeni domnilor rosior si badica ? nu e corect....
Nu stiu cum ai socotit tu dar nu prea iese.
Hai sa vedem: Sunt 25 de echipe X 20.000.000 = 500.000.000.
Sunt 120.000.000. fiecae sector X 3 = 360.000.000.
360.000.000. premii + 30.000.000. cantitatea cea mai mare de peste = 390.000.000.
Din 500.000.000. incasati - 390.000.000. premii = 110.000.000.
Din 110.000.000. se mai plateste probabil balta, arbitrii, probabil o masa de sfirsit si alte cheltuieli de organizare.
Pai ce sa mai dai la stat Radule?
Daca tot asa le socotesti si la tine, moare statul de foame.
Eu am demonstrat ca nu prea ramin bani din acest concurs.
In cazul lui oana, pe un alt topic am spus cum si-a tres 20.000euro dintr-un singr concurs si asta asa din dragoste si respect pt. pescari.
Altfel putea sa-si traga mai mult.
Cornel Rosioru ,
ASOCIATIA PESCARILOR DE CRAP DIN ROMANIA. www.crapmania.ro
si ce va face sa credeti ca in acest caz e ceva diferit? credeti ca cei de la Doripesco fac totul de amorul artei? tot cam pe acolo va bate suma pentru balta... tot "dragoste si respect pt. pescari".
Poti face un concurs pur si simplu pt. a lansa o balta. Demonstrezi ca are densitate de peste, beneficiul venind mai tirziu prin prezenta pescarilor.
E un punct de vedere. Ca se fac si concursuri care vizeaza cistigul e adevarat. Dar atunci de ce se inghesuie lumea cind are variante?
Cornel Rosioru ,
ASOCIATIA PESCARILOR DE CRAP DIN ROMANIA. www.crapmania.ro
Hai ca alte subiecte chiar nu aveti de discutat....Asta e problema voastra, cati bani castiga organizatorul ? Voi va puneti casa gratis la dispozitia pescarilor din Bucuresti care vor veni la acest concurs ? Asta din dragoste ptr pescuit ?
E foarte usor sa critici si sa acuzi, mult mai greu este sa construiesti sau sa organizezi ceva...va asigur eu...