Farlow "CONFRUNTAREA GREILOR" (31 Mai- 4 Iunie) by Draghiciu Andrei

Concursuri de crap. Anunturi, regulamente, inscrieri, desfasurare, clasamente, foto, concluzii.

Moderatori: Ivan Petre Paul, odoctee, Irinel Nitu

Scrie răspuns
carpw
Mesaje: 317
Membru din: Joi Sep 27, 2012 11:04
Puncte: 0
Localitate: Targoviste

Farlow "CONFRUNTAREA GREILOR" (31 Mai- 4 Iunie) by Draghiciu Andrei

Mesaj de carpw »

Imagine

Se va pescui cu 3 lansete.
Echipele vor fi formate din 3 pescari,al 4-lea isi va asigura participarea si va avea drepturi depline dupa achitarea taxei de 150lei.
Clasamentul final va fi bazat pe CANTITATE .
Balta va fi sectorizata in 4 sectoare valorice.
Premiul pentru calitate se va premia separat si se va cumula cu oricare alt premiu.(media-sector A 14pesti,sector B 12pesti,sector C 10 pesti,sector D 8 pesti)


EXEMPLU SECTORIZARE:
Sectorul A (STANDURI 3,4,5,6,7,8) Caliate din 14 pesti!
Sectorul B(STANDURI 2,9,17,18,20,23)Calitate 12 pesti
Sectorul C(STADURI 10,11,12,13,15,19 )Calitate 10 pesti
Sectorul D(STANDURI 1,14,16,21,22,24)Calitate 8 pesti.

CASTIGATOAREA FIECARUI SECTOR VA FI ECHIPA CU CEA MAI MARE CANTITATE DE PESTE.
CASTIGATARELE LOCURILOR 1,2,3 GENERAL VOR FI ECHIPELE CU CEA MAI MARE CANTITATE DE PESTE DUPA SECTOR DAR SI CEA MAI MARE DIFERENTA DE CANTITATE FATA DE LOCURILE 2 DUPA SECTORELE LOR.

(Exemplu.SECTOR A locul 1- 580kg..locul 2 -200kg.) Locul 3 Genaral “diferenta de 380kg”
SECTOR B Locul1 - 700kg..locul2 -300kg ) Locul 2 General “diferenta de 400kg”
SECTOR C Locul 1 -1200kg ..locul 2 -1100kg “nu intra in premii ,diferenta 100kg”
SECTOR D Locul 1- 600kg…locul 2 -120kg Locul 1 General”diferenta de 480kg”


Calitatea nu se va scadea din cantitatea totala a echipelor !
Pentru a putea face o departajare cat mai corecta si echitabila a sectoarelor, se va tine cont de clasamentele concursurilor desfasurate pana la data concursului, in urma acestora se va stabili prin consultare cu participantii grila finala de concurs a standurilor si repartizarea acestora.
Organizatorii se obliga sa mentina apa la un nivel optim astfel incat sa nu existe fluctuatii in cresterea sau scaderea apei care sa dezavantaje una sau mai multe echipe participante la concurs, exceptie fac cazurile de forta majora: furtuni, cresteri ale debitului apei datorate precipitatilor sau a altor cauze care nu depind de organizatori.

Meniuri zilnice facute de Hermes Bis.
(mic dejun,pranz,cina,cafea,bere,racoritoare)disponibile direct pe stand contra cost.

TOMBOLA la festivitatea de premiere ce va consta in “bani ,vouchere si premii surpriza”
PE LANGA TAXA DE PARTICIPARE,INAINTE DE INCEPEREA CONCURSULUI SE VA MAI ACHITA O TAXA MODICA DE 50 LEI PENTRU TOMBOLA.ORICARE DIN ECHIPELE PARTICIPANTE VOR AVEA SANSA DUPA FESTIVITATEA DE PREMIERE SA CASTIGE 1200LEI +ALTE PREMII SURPRIZA.(PREMII SPONSORI,VOUCHERE,ETC)Cu oaceasta ocazie voi face tot posibilul ca macar un membru din fiecare echipa sa fie prezent sub forma de respect, la festivitatea de premiere.


Desfasurare

Concursul va incepe luni 31Mai ora 12:00 si se va incheia vinerI 4 Iunie ora 14:00.Festivitatea de premiere,tombola si masa festiva vor avea loc la ora 15:30.
Adunarea pe balta va avea loc luni ora 7:30 unde va asteptam cu o cafea calda din partea organizatorului.La ora 9:30 va avea loc tragerea la sorti dupa care se va merge direct pe standuri.Pana la ora 12:00 se fac doar activitatile de pregatire si campare,ATENTIE,nu se nadeste,clipseaza,sondeaza.Start Concurs ora 12 cand incepe nadirea ,sondare,pescuitul efectiv.

Regulament oficial:

1. Extragerea numarului de ordine se va face in functie de achitarea avansului.Se vor efectua 2 trageri , prima pentru stabilirea ordinii de extragere si a doua pentru stabilirea standului
2. In cazul unui drill oricare dintre concurenti isi poate desfasura activitatea de scoatere a pestelui si inafara standului,mai exact in standurile vecine stanga sau dreapta,cu conditia ca echipa in drill sa anunte verbal prezenta lor in standul/standurile vecine.Acestia au obligatia de asi desfasura activitatea in liniste fara a deranja in vreun fel vecinul de stand sau betele acestuia in mod repetat sau cu intentie.In caz contrar acestia v-or primi AVERTISMENT!
3.Se poate pescui cu plumb fix, pierdut sau in-line, momitor,plumbi pentru pasta.
4.Se poate pescui si nadi cu : boilesuri fierte/solubile,pelete,pasturi , seminte fierte si nade pe baza de praf,groundbait mix.
5. Este permisa utilizarea materialelor PVA si a boilesurilor flotante/momeli artificiale
6.Nadirea grea este permisa in intervalul 09:00-18:00. Nadirea grea inseamna aruncarea in apa a oricarei nade cu diametrul mai mare de 30 mm sau folosirea rachetei de nadit, catapulta, spomb, prastie de mana pentru bulgari.
6.In afara acestui interval orar nadirea se va face exclusiv cu bastonul de nadit cu boilies nu mai mare de 30mm!
7.Se pot primi vizite la stand doar in intervalul 09.00-21:00 si doar pe jos, anuntate in prealabil .
8.Pentru protectia pestelui , echipele trebuia sa aiba saci de pastrare model mare,cel putin 15 ca numar ,saltea receptie mare,minciog cu plasa ecologica si spray dezinfectant.
9. Concurentii sunt obligati sa nu prezinte la cantar pesti morti. (AVERTISMENT + achitarea contravalorii pestelui, in cazul unei noi abateri, ELIMINARE + achitarea contravalorii pestelui)
10. Pe durata concursului echipele pot face o singura schimbare. Schimbarea trebuie anuntata din timp arbitrului sef si consemnata in foaia de concurs.
11. In caz de forta majora (ex: furtuna, inundatii, etc.) organizatorul poate decide intreruperea
competitiei.Daca conditiile vor permite, concursul se va relua printr-un semnal care va permite pescarilor sa isi reia locurile, urmand ca pescuitul sa se reia la 15 minute dupa acesta.In cazul intreruperii la mai putin de 24 de ore de la inceperea competitiei, aceasta va fi reluata dar durata intreruperii nu va fi adaugata celor 96 de ore programate initial.Daca intreruperea se produce dupa trecerea a 24 de ore de la inceperea competitiei, aceasta nu se va mai relua iar rezultatul final va fi stabilit dupa pestii capturati pana in momentul intreruperii.
12.Se considera ca echipele inscrise in concurs si-au insusit prezentul regulament si sunt de accord cu acesta.
13. . Organizatorul este exonerat de orice raspundere cu privire la orice accidente produse pe toata perioada desfasurarii concursului.

ELIMINARE :

1. Depasirea numarului de lansete la apa admis : 3 lansete / echipa, un singur carlig la fiecare.Lansetele
suplimentare trebuie pastrate in pozitie vertical, in afara zonei unde sunt instalate lansetele in
actiune.Lansetele folosite pentru balizare nu trebuie sa se afle pe suportii pe care se afla lansetele in
actiune.
2. Folosirea unui fir mai subtire de 0,25 mm pe lanseta
3. Folosirea nadei vie.
4. Prezentarea la cantar a pestilor morti.
5. Folosirea oricarui tip de de sonar sau barca de nadit.
6. Nadirea sau lansarea batului la apa inainte de ora oficiala de start (ora 12:00)
7. Incercare de fraudare a rezultatelor, a fiselor de arbitraj sau comportamentul necivilizat fata de
organizator,concurenti, brigada de arbitrii si personalul din cadrul administratiei lacului
8. Nadirea grea in afara intervalui orar 09:00-18:00
9. Acumularea a doua avertismente
10. In urma eliminarii , echipa va fi depunctata la 0 kg
11.Circulatul cu masina pe balta in timpul concursului .


AVERTISMENT :

1. Concurentii trebuie sa manevreze cu grija crapii pe mal.
2. Pastrarea mai multor pesti in sacul de pastrare.
3. Lipsa monturilor care sa permita eliberarea plumbului in caz de ruptura.
4. Netratarea competitiei cu sportivitate , prezenta in stare de ebrietate/droguri , nivel de zgomot ridicat
5. Folosirea iluminatului de orice fel in afara lanternei de cap in zona de campare (exceptie interiorul cortului,pavilionului)
6. Nepastrarea curateniei in stand.
7. Desfasurarea activitatilor legate de pescuit din afara standului exceptie drilul pestelui.
8. Nerespectarea programului de nadire grea (interval 09:00-18:00)
9. Neprezentarea tuturor pestilor prinsi la cantar si nedezinfectarea fiecarui peste eliberat
11. Primirea in stand a vizitatorilor fara a anunta in prealabil.(anuntati pe grup sau arbitrul sef)
ARBITRAJ – echipa de 3 arbitri + arbitru sef
A.Se fac 3 cantariri pe zi, dimineata incepand cu ora 8:00, ora 14:00, ora 19.00.
Cantariri suplimentare pet imp de zi se pot cere cand sunt cel putin 15 pesti la sac , prioritatea la cantarire se va acorda in ordinea cererii (prin mesaj text)
Noaptea se fac cantariri cand sunt cel putin 10 pesti la sac , prioritatea la cantarire se va acorda in ordinea cererii (prin mesaj text )
Exceptie se face cazul cand un concurent a prins un crap mai mare de 15 kg sau cteno mai mare de 10 kg(se anunta prin mesaj text)
B. La aceste cantariri participa vecinul de stand OBLIGATORIU !!
C. In cazul capturarii amurilor, concurentii pot cere arbitrilor cantar suplimentar, iar acestia vor cantari daca considera ca este cazul.
D. Chiar si in timpul cantarelor oficiale, concurentii au dreptul sa acorde prioritate activitatiilor de pescuit in defavoarea cantaririi crapilor.
E. Arbitrii sunt obligati sa aplice regulamentul, sa SE AUTOSESIZEZE cand este cazul si sa noteze
avertismentele in foaia de arbitraj.
In cazul in care apar neintelegeri intre doi concurenti vecini (referitoare la zona de pescuit) cel care ia decizia finala este arbitrul sef, care va hotari locul amplasarii markerului .
F. Contestatiile pot fi aduse la cunostiinta arbitrului principal DOAR in scris si in cel mult 1 ora de la consumarea faptei, asta in cazul in care arbitrul nu se autosesizeaza. Orice contestatie ulterioara nu va mai fi luata in seama. La o contestatie scrisa se depune o garantie de 500 RON. In cazul in care contestatia se dovedeste indreptatita, echipa primeste garantia inapoi.

MENTIUNI:

- inscrierile se asigura doar prin achitarea avansului de minim 2500 ron pana la data de 30Ianuarie.
- cei care achita avans si vor sa se retraga , trebuie sa gaseasca un inlocuitor,in caz contrar banii vor ajunge la fondul de premiere.
-echipa de arbitraj va fi formata din 3 arbitrii,acestia vor fi prezenti la fiecare cantarire din zi sau noapte si vor avea un dispozitiv de inregistrare video/audio pornit pentru evitarea oricaror suspiciuni de fraudare.Filmarile vor fi puse la cerere pe grupul de Whatsap imediat dupa terminarea concursului.
- organizarea concursului si premiile sunt valabile doar daca cele 24 de locuri sunt ocupate.
- membri echipelor care abandoneaza nejustificat, fac noncombat sau nu participa la festivitatea de premiere, din respect pentru participanti si organizatori nu vor mai fi acceptati la urmatoarele concursuri organizate.
-Va puncta crapul si amurul de la 3kg.

Taxa INTEGRAL trebuie achitata pana pe data de 31 Aprilie , iar pentru rezervarea locului se poate achita un avans minim de 2500 Ron pana la data de 30 Ianuarie ( limita locurilor disponibile).
Avansul se va achita cash sau prin virament bancar.
Raiffaisen Bank. RO34RZBR0000060021817991 FARLOW FISHERY SRL.
Telefon de Contact,Rezervari
Draghiciu Andrei “Farlow Team” 0724741912

carpw
Mesaje: 317
Membru din: Joi Sep 27, 2012 11:04
Puncte: 0
Localitate: Targoviste

Re: Farlow "CONFRUNTAREA GREILOR" (31 Mai- 4 Iunie) by Draghiciu Andrei

Mesaj de carpw »

Imagine

carpw
Mesaje: 317
Membru din: Joi Sep 27, 2012 11:04
Puncte: 0
Localitate: Targoviste

Re: Farlow "CONFRUNTAREA GREILOR" (31 Mai- 4 Iunie) by Draghiciu Andrei

Mesaj de carpw »

Imagine

carpw
Mesaje: 317
Membru din: Joi Sep 27, 2012 11:04
Puncte: 0
Localitate: Targoviste

Re: Farlow "CONFRUNTAREA GREILOR" (31 Mai- 4 Iunie) by Draghiciu Andrei

Mesaj de carpw »

Imagine

senzor planet
Scrie răspuns

Înapoi la “Concursuri de Pescuit”