MILLY scrie:banuiesc ca si la celalalt loc liber.avansul a ramas achitat
Nu, ptr ca nu intelege fenomenul.
La Best Five Competition din 10-12 iulie 2015, echipa de la pozitia 9, formata din: Albu Bogdan, Vali Preda, Ciontoiu Stefan, nu s-a prezentat la concurs. Dupa cateva ore de la inceperea concursului, am intrat in posesia taxei integrale ptr acel concurs.
Mai zi ceva MILLY ?
Pai și cine este vinovat ca nu sa achitat avansul ? Sa plătească cine a garantat pt loc. Adică noi am fost prosti ca am achitat avansul cu 5 luni înainte Nuuu ....
Program competitie: Marti - 29.09.2015
Ora 08:00 - 09.30.... acreditarea echipelor Ora 09.30 ...va incepe tragerea la sorti (in caz de neprezentare la aceasta ora, un arbitru va extrage in locul echipei intarziate)..
Ora 10.00 - 12.00 ....pregatire ptr. concurs
Ora 12:00................start competitie Vineri - 02.10.2015
Ora 12:00........... final competitie
Ora 14:30........... festivitatea de premiere
Clasament bazat pe CALITATE (cei mai mari 10 pesti) si se va puncta crapul comun, crapul oglinda si amurul de la 3 kg.
Se va pescui si nadi DOAR cu boilies fiert sau solubil (max.30 mm) si pop-upuri. Este permis folosirea firului solubil si a meltexului.
Nadirea se va face DOAR CU COBRA DE MAX 30 mm.
Se va pescui DOAR cu plumb fix, pierdut sau in–line.
Conditiile mai sus mentionate sunt cele permise de regulamentul concursului si vor fi respectate fara alte interpretari.
Este interzis:
- plumbul feeder si arcul naditor
- spombul
- racheta
- catapulta
- prastia
- saculetul PVA
- pasta solubila (fara pasta pe plumb sau pe boilies)
Se vor face 2 trageri la sorti : una pentru nr. de ordine si una pentru nr. stand.
Dupa tragerea la sorti echipele vor efectua deplasarea spre standurile ptr. concurs dupa cum urmeaza : - 2,4,6,8,10,12,14,16,18,20.
- 36,34,32,30,28,26,24,22.
Aceasta ordine este valabila si la terminarea concursului. Marti - 29.09.2015 - 10.00 - 12.00, inainte de inceperea concursului vom stabili zona de pescuit, limitele standurilor si zona tampon ptr. fiecare stand in parte, precum si verificarea prezentei saltelei de receptie, a minciocului ecologic, a sacilor de pastrare, a sprayului dezifectant precum si a monturiilor care sa permita eliberarea rapida a crapului in caz de ruptura. Echipele care nu corespund vor incepe concursul mai tarziu, cand vor remedia situatia.
Avand in vedere clasamentul bazat pe calitate si punctarea de la 3 kg, ar fi indicat sa aveti la dvs. un cantar mecanic sau digital ptr. a evita retinerea si pastrarea capturilor sub 3 kg. pana la cantarele oficiale.
Topicul ptr desfasurare si galerie foto, va fi deschis numai in momentul in care avem posibilitatea de a posta.....sper sa nu am probleme cu net-ul.
Va multumim anticipat !