Varianta cea mai ieftina este cea cu numaratul turelor de mulineta date la incarcarea tamburului.
PS: @mitzapogan, chiar nu conteaza cat este de incarcat tamburul, pick-up-ul se invarte la fel La o tura de manivela ai 4.5 ture de pick-up (sau care este raportul de recuperare al mulinetei). La mulinetele cu tambur rotativ (pentru fly sau casting) este valabil ce spui tu.
incearca te rog sa vezi cat se infasoara cu tamburul gol si cat cu tamburul plin ... faza cu 1 m recuperare e la tamburul plin daca e gol e mai mica recuperarea
una e sa calculezi 8cm(tambur plin) * 3.14 * 4.5(nr de rot la 1 tura de manivela) si alta e ca calculezi 6 cm(tambur gol) *3.14 * 4.5
dumi_id scrie:Varianta cea mai ieftina este cea cu numaratul turelor de mulineta date la incarcarea tamburului.
PS: @mitzapogan, chiar nu conteaza cat este de incarcat tamburul, pick-up-ul se invarte la fel La o tura de manivela ai 4.5 ture de pick-up (sau care este raportul de recuperare al mulinetei). La mulinetele cu tambur rotativ (pentru fly sau casting) este valabil ce spui tu.
Nu ai dreptate.
Ia incearca sa te joci cu un fir , fa o rotatie in jurul unul deget si fa o rotatie in jurul a 3 degete , in ideea ca atunci cand ai pornit rotatia raza e aceeasi .
Gandeste-te bine si mai vorbim !!!
Mai documentati-va: http://fish.shimano-eu.com/publish/cont ... _xt-a.html
Daca nici Shimano nu le stie, atunci cine? Scrie clar la o tura de manivela sunt 4.6 rotatii ale pick-up-ului in jurul tamburului si infasoara 110cm de fir. Daca era dependenta de incarcarea tamburului sigur specificau ca la tamburul gol infasoara la o rotatie 170cm si la tamburul plin 70, nu?
Geometrie, pick-up-ul se invarte de 4.6 ori la o rotatie a manivelei indiferent de incarcarea tamburului, adica 4.3 ori lungimea cercului descris de rola de la pickup. Ca firul se aseaza altfel este altceva.
dumi_id scrie:Mai documentati-va: http://fish.shimano-eu.com/publish/cont ... _xt-a.html
Daca nici Shimano nu le stie, atunci cine? Scrie clar la o tura de manivela sunt 4.6 rotatii ale pick-up-ului in jurul tamburului si infasoara 110cm de fir. Daca era dependenta de incarcarea tamburului sigur specificau ca la tamburul gol infasoara la o rotatie 170cm si la tamburul plin 70, nu?
Geometrie, pick-up-ul se invarte de 4.6 ori la o rotatie a manivelei indiferent de incarcarea tamburului, adica 4.3 ori lungimea cercului descris de rola de la pickup. Ca firul se aseaza altfel este altceva.
Tati, n-ai nici o treaba cu numarul de rotatii ...totul e legat de diametrul tamburului pe care se infasoara firul...adica una e sa faci o tura in jurul batului de chibrit si alta e sa faci o tura in jurul unui butoi cu bere...chiar daca te invarti pe aceiasi raza, lungimea de fir infasurata in ambele cazuri difera ! In ambele cazuri, numarul de rotatii ale galetului difera ! E cam acelasi principiu ca si vitezele de la un mountain bike...cand cu aceiasi lungime a lantului, ca sa misti roata 50 cm, in viteza mica dai de 3 ori la pedale iar in viteza mare, dai numai jumatate de tura (diferenta facand-o marimea pinionului !)!
Varga sa fi fost din fier...ce brand aveam !!!
George Iorga
dumi_id scrie:Mai documentati-va: http://fish.shimano-eu.com/publish/cont ... _xt-a.html
Daca nici Shimano nu le stie, atunci cine? Scrie clar la o tura de manivela sunt 4.6 rotatii ale pick-up-ului in jurul tamburului si infasoara 110cm de fir. Daca era dependenta de incarcarea tamburului sigur specificau ca la tamburul gol infasoara la o rotatie 170cm si la tamburul plin 70, nu?
Geometrie, pick-up-ul se invarte de 4.6 ori la o rotatie a manivelei indiferent de incarcarea tamburului, adica 4.3 ori lungimea cercului descris de rola de la pickup. Ca firul se aseaza altfel este altceva.
Ce mai pui si tu botu la tot ce zice lumea, ce daca a zis Shimano ? FII LOGIC !!!
Dar ce la Porsche daca zice ca prinde 320 Km/h e obligatoriu sa prinda mereu ????