norisss scrie:Incredibil cum o lanseta de 10 dolari in China ajunge sa coste, incet-incet, in Romania peste 100 de dolari. In curand ma astept sa coste 100 de euro. Ce poate sa faca merketingul, adaptat la nivelul de intelegere al unora, cu niste "pari" numai buni la aruncat.
Nivelul de inteligenta a mii de pescari amatori , a sute de pescari cu rezultate in competitii , pana la Campionii Mondiali 2012 , a fost sa aleaga lansete MTX.
Putem sa aflam din partea cui vine jignirea acestora ?
La vastele cunostinte comerciale expuse vreau sa mai adaug eu ceva :
- o mandrina Fuji in China ( Japonia

) costa 4 dolari. Doi dolari costa numai brand-ul.
- un set de inele ca pe MTX14 sau MTX16 ( Fuji fara brand pe ele ) costa 15 dolari . La noi numai inelul de plecare costa atat .

( fara "merketing"

... )
- blank-ul intre 8 si 20 dolari MTX6 - MTX14 ( 20 dolari costa sa faci o cobra de carbon la noi ca blank de lanseta inca nu a reusit nimeni ca sa pot face o comparatie )
- asamblat,finisat, husa ,ambalat , transport , taxe , garantii , marketing , inca 35 dolari . ( asta la Hakuyo pentru ca aici stiu )
- la acestea se adauga adaosul magazinului .
Astea sunt sumele reale cu mici plusuri sau minusuri. De aici se pleaca.
In functie de cantitatea comandata in fabrica, pretul poate sa creasca pana la dublu . Mai putin insa nu se poate !
Inca o precizare ca sa nu vorbim in suferinta de cauza : Gama MTX nu are numai lansete rapide si de putere ( " pari" ) . Un MTX6 , un MTX11 sau un MTX16 sunt lansete elastice cu care se arunca fara riscuri . MTX11 a castigat categoria concursului international de casting la categoria 3,5 lbs ( multumita lui Cristi Mihalcea ) . Era cea mai ieftina lanseta din concurs !!!
MTX8 , MTX12 , MTX14 si SPOD-ul sunt lansete de putere .
MTX 14 si Spod-ul au castigat si ele categoriile aferente, fiind la fel, cele mai ieftine din concurs.
Asta este marketing ?
