Cauciucuri, motoare etc.

Sectiune deschisa pentru orice subiect de discutie.

Moderatori: Alin Galbenu, mariosilaghi, Bogdan Zaharia, odoctee

Scrie răspuns
Dan Mitranescu
Veteran
Mesaje: 6808
Membru din: Sâm Dec 15, 2007 17:48
Puncte: 0
Localitate: bucuresti

Re: Cauciucuri, motoare etc.

Mesaj de Dan Mitranescu »

Bogdan Zaharia scrie:uleiurile diesel au o detergenta mai mare fata de cele pe benzina si odata ajuns in motorul pe benzina va ataca unele elemente de etansare (semeringuri, garnituri)
Nu mai cauta pe net, ca gasesti numai mangleala :) . Incearca logic.
Asta cu "derergentii" rupe tot. Penala rau. :wink:

PallBogdan
pescar de competitie
Mesaje: 2744
Membru din: Dum Iul 06, 2014 12:48
Puncte: 0
Localitate: Pitesti
Contact:

Cauciucuri, motoare etc.

Mesaj de PallBogdan »

Dan Mitranescu scrie:
Bogdan Zaharia scrie:uleiurile diesel au o detergenta mai mare fata de cele pe benzina si odata ajuns in motorul pe benzina va ataca unele elemente de etansare (semeringuri, garnituri)
Nu mai cauta pe net, ca gasesti numai mangleala :) . Incearca logic.
Asta cu "derergentii" rupe tot. Penala rau. :wink:
Si eu care credeam ca nu ai cum sa discuti la ora asta de motoare...ca doarme si ele saracile...obosite de la atata uzura...mai ales alea pe benzin...

Avatar utilizator
Bogdan Zaharia
Moderator
Mesaje: 5367
Membru din: Dum Oct 03, 2010 21:54
Puncte: 0
Localitate: IASI
Contact:

Re: Cauciucuri, motoare etc.

Mesaj de Bogdan Zaharia »

Nici un răspuns logic nu îl accepți. Căutăm ajutoare.
Sunt foarte puține argumente în favoarea motorului diesel.am un Renault clio din 2006 pe benzina și are30000 km din care 90 % făcuți în oraș și circulat cu el servicii casa moderat si am bagat doar benzina si revizii in el,ar fi trebuit sa cumpăr diesel?
Mașină de servicii este un diesel Fiat doblo are aproape un an și are 100000 km ar fi trebuit sa îmi iau un benzina?
Repet.avantajul motoarelor îl dau modul și timpul de utilizare
ImagineImagine
BÂZ

Dan Mitranescu
Veteran
Mesaje: 6808
Membru din: Sâm Dec 15, 2007 17:48
Puncte: 0
Localitate: bucuresti

Re: Cauciucuri, motoare etc.

Mesaj de Dan Mitranescu »

Bogdan Zaharia scrie:Nici un răspuns logic nu îl accepți. Căutăm ajutoare.
Sunt foarte puține argumente în favoarea motorului diesel.am un Renault clio din 2006 pe benzina și are30000 km din care 90 % făcuți în oraș și circulat cu el servicii casa moderat si am bagat doar benzina si revizii in el,ar fi trebuit sa cumpăr diesel?
Mașină de servicii este un diesel Fiat doblo are aproape un an și are 100000 km ar fi trebuit sa îmi iau un benzina?
Repet.avantajul motoarelor îl dau modul și timpul de utilizare
Vorbim numai din punct de vedere tehnic. Nu sustin nici benzina si nici motorina .

Avatar utilizator
gabi1
Veteran
Mesaje: 4787
Membru din: Joi Sep 16, 2010 19:23
Puncte: 0
Localitate: Gura Oborului

Re: Cauciucuri, motoare etc.

Mesaj de gabi1 »

.am un Renault clio din 2006 pe benzina și are30000 km din care 90 % făcuți în oraș
La 9km/zi parcursi mai mult timp pierzi cu pornitul si parcatul.Buna investitie. :wink:
"Azi oamenii cunosc preţul fiecărui obiect si valoarea nici unuia."
"Nu refuza ajutorul imbecililor; pentru a rămâne sus iți trebuie unanimitate". :-)

Avatar utilizator
kelu84
Mesaje: 371
Membru din: Dum Apr 08, 2012 9:12
Puncte: 0
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Cauciucuri, motoare etc.

Mesaj de kelu84 »

Eu din ce stiu un motor pe benzina lucreaza la temepraturi mult mai mari decat un diesel, difera f mult si valorile compresiei, de aici si diferentele de cuplu, diesel-ul tragand" de jos" mai bine

Dan Mitranescu
Veteran
Mesaje: 6808
Membru din: Sâm Dec 15, 2007 17:48
Puncte: 0
Localitate: bucuresti

Re: Cauciucuri, motoare etc.

Mesaj de Dan Mitranescu »

kelu84 scrie:Eu din ce stiu un motor pe benzina lucreaza la temepraturi mult mai mari decat un diesel, difera f mult si valorile compresiei, de aici si diferentele de cuplu, diesel-ul tragand" de jos" mai bine
Asta era tot ce trebuia stiut. Parca 900grade la diesel cu 1800 grade la benzina, nu mai stiu exact.
De aici si uzura .
De aici incalzirea mai rapida la benzina.
De aici ulei rezistent la temperaturi mai mari la benzina.
De aici ulei cu aceiasi parametrii , dar mai gros, la benzina. ( in lucru il face mai subtire datorita temperaturii )

.... Si de aici faptul ca se "inghite" totul de-a gata, fara cunostinte de baza, de multe ori extrem de simple .
In afara de faptul ca este "sangele motorului" si "recomandari" date si preluate pentru bani, sau de dragul de a ne da cunoscatori, sau de a ne autosugestiona ca facem bine cand dam bani multi pe diverse lucruri, nu se stiu prea multe aspecte. Asa se formeaza o increngatura fara iesire, favorabila in mare parte producatorilor.
Am venit cu exemplul asta din industria uleiurilor auto, pentru ca este destul de des intalnit ... si pentru ca despre industria articolelor de pescuit nu pot sa vorbesc. :wink:
Mai grav este ca in orice domeniu, cu cat il cunosti mai mult , cu atat iti dai seama mai bine in ce lume traim.

P.S. sa folosesti cu placere momitoarele. Te astept la magazin.

Avatar utilizator
kelu84
Mesaje: 371
Membru din: Dum Apr 08, 2012 9:12
Puncte: 0
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Cauciucuri, motoare etc.

Mesaj de kelu84 »

:lol: :lol: :lol:
Saptamana asta ma voi prezenta sa ridic premiul eu sau partenerul meu cu buletinul meu in mana :lol: :lol:

sa imi sustin afirmatiile desi nu am facut niciun research in realabil
benzinar: http://ro.wikipedia.org/wiki/Motor_cu_a ... tern%C4%83
dieselul: http://informatiitehnice.com/ingineria- ... teristici/

senzor planet
Scrie răspuns

Înapoi la “Liber la Discutii”