Solutia pt cei mofturosi care vor schimbarea va fi resoftarea masinii, trecerea de la euro 5 la euro 4 si alungarea catorva martoage de sub capota. Nu inteleg de ce ar face cineva intreg la cap asa ceva.
Lansez precis la buza stufului si deodata...........
Masinile nu vor suferi nicio modificare a performantelor. In conditiil in care prin absurd masina va retrogada la Euro4 , diferenta de taxa va fi suportata de producator cf fiecarei politici fiscale din fiecare tara... Atat timp cat masina functioneaza perfect, taxele sunt platite la zi, nu prezinta niciun pericol masina pentru utilizator sau participanti la trafic nu vad unde este inselatoria. " Buba" este intre producator si autoritatile tarilor unde s-au comercializat masinile cu probleme. Eu asa vad lucrurile. In judecata ai fundament sa-i actionezi cand tu ai platit 140 cp si ti-o reduc la 110 sau iti modifica curba de cuplu chiar sensibil. In rest....nu vad rationamentul. Dan M- ai postat si pe vwforum si iti spun si aici- cand ai fost in reprezentanta la achizitia celor doua vw, te-au uitat in fisa tehnica la nox si co2? sau sa fie euro 5 ca sa platesti taxa mica?