Buna ziua,
Imi cer scuze pentru intarzierea cu care va raspund. Nu folosim forumul Crapmania ca metoda de comunicare cu clientii si de aceea va raspund la aproximativ o luna de cand ati postat dumneavoastra mesajul. Va asigur ca daca ne scriati pe e-mail sau ne contactati telefonic (si solicitati un superior) primeati mult mai repede un raspuns.
Referitor la comanda dumneavoastra, greseala ne apartine. Am facut o verificare si comanda a fost preluata de un coleg care era nou. Ca fapt divers, respectivul coleg nu a reusit sa se integreze in echipa noastra si nu mai face parte din colectivul MarelePescar.
Ne pare rau pentru situatia ivita si dorim sa ne mai spalam din pacate cu un discount suplimentar sau un cadou pe care vi-l putem oferi la o viitoare comanda, cu precizarea sa o trimiteti in atentia mea (treceti la nota de comanda "in atentia lui Cristian Necula).
Cu stima,
Cristian Necula
Cofondator MarelePescar
Cristian Dumitrescu scrie:Imi pare rau ca trebuie sa fac aceasta postare dar deja va bateti joc de mine, fac comanda, uit sa adaug in cos 1 borseta, sun sa-mi adauge borseta si rog pe baiat sa-mi puna cuponul de reducere, imi spune ca nu se poate, pe langa asta se mai si rasteste la telefon gen "esti un prost, suni si ne deranjezi" anulez comanda unde scriu clar pentru ce am anulato... ca nu imi pusese cuponul de reducere, FAC ALTA COMANDA, sun sa mi se anuleze cea fara cupon, ma suna sa-mi confirme si sa-si ceara scuze ca n-au plumbi de 90 pe pe stoc, sunt dar nu sunt bagati in sistem...zic bine..pune de 110 si evident IAR NU IMI PUNE CUPONUL.
Draga marelepescar, imi pare rau ca v-am deranjat, iar comanda de maine eu nu o ridic.
Mai sunt si alte magazine de specialiate.
Fire intinse.