PARTIDE DE PESCUIT MOARA VLASIEI 2

Moderator: Victoras Petcu

Încuiat
Lao
pescar de competitie
Puncte: 0

Re: Moara Vlasiei 2

Mesaj de Lao »

Totusi mai sunt cateva zile si se deschide oficial pescuitul; nu era normal sa fie deja terminata "bataia"? Asta sa fie motivul care il face sa se hranesca slab si pe alte lacuri?

Claudiu Garlea
pescar de competitie

Mesaj de Claudiu Garlea »

Cand am fost eu imediat dupa Paste, cu siguranta crapul nu intrase in bataie. :oops: Bine, n-am fost pe MV2, dar eram curios ce se intampla cu ranile alea, am mai fost pe o balta acum 1 luna cand l-am prins bataie si n-am gasit vreunu lovit.

Eram doar curios, sunt incepator.

cristian505ro

Mesaj de cristian505ro »

GClaudiu scrie:Cand am fost eu imediat dupa Paste, cu siguranta crapul nu intrase in bataie. :oops: Bine, n-am fost pe MV2, dar eram curios ce se intampla cu ranile alea, am mai fost pe o balta acum 1 luna cand l-am prins bataie si n-am gasit vreunu lovit.

Eram doar curios, sunt incepator.