Alegere montura

Ce monturi folosim pentru a pescui la crap?
mulder
Mesaje: 13
Membru din: Lun Iul 25, 2016 19:18
Puncte: 0
Localitate: Iasi

Alegere montura

Mesaj de mulder »

Buna ziua, as dori niste informatii cu privire la pescuitul de crap in special.

Echipamentul meu este format din lansete Hakuyo Advance 3.93m 3.5lbs si Mulinete Okuma Longbow XT Baitfeeder New Marime Tambur 5500

De cand am cumparat echipamentul am folosit in majoritatea cazurilor monturi cu momitor, insa din aceasta cauza nu reusesc aruncari mai lungi de 100 - 120m, mentionez ca sunt incepator insa se simte diferenta mare la aruncare cand aleg sa folosesc montura cu momitor sau fara.

Puteti sa imi recomandati niste monturi, de preferat sa le achizitionez online, in special pentru boillies care sa ma avantajeze la aruncarile pe distante mai lungi? Sau daca aveti alte sfaturi care m-ar putea ajuta.

Mentionez ca folosesc fir normal de 0,30 pe toate mulinetele.

Va multumesc anticipat si fire intinse!

Avatar utilizator
nit_matias
Pescar de competitie
Mesaje: 938
Membru din: Lun Sep 12, 2011 15:40
Puncte: 0
Localitate: Bucuresti

Re: Alegere montura

Mesaj de nit_matias »

Salut,

Montura elicopter este cea care te ajuta sa ajungi cel mai departe, concomitent cu bila mica de carlig, ac mic si eventual ca sa nu incurci montura poti sa legi cu fir solubil firul monturii de linia principala.
Niteanu Matei
http://mateiniteanu.blogspot.ro/
PB:20.3

Avatar utilizator
Eduard Mosneanu
Mesaje: 279
Membru din: Lun Mar 27, 2017 18:59
Puncte: 0
Localitate: Ploiesti

Re: Alegere montura

Mesaj de Eduard Mosneanu »

In primul rand, localitatea la profil :mrgreen: , sa ne dam seama pe unde pescuiesti.

Revenind la subiect, incearca sa folosesti fir mai subtire, 0.20 - 0.25 maxim, cu un inaintas textil.