Si noi am avut cateva probleme cu unele lansete Senzor Magic.. pot exista intr-o serie de lansete si cateva cu probleme si e foarte greu de demonstrat cum au fost rupte. De asemenea, fabrica din China nu ne-a inlocuit nicio lanseta pentru asemenea motiv, urmand ca noi sa le inlocuim din stocul nostru.
Toate aceste lucuri necesita timp, fiecare analizeaza.
Eu zic totusi sa nu incepeti sa aruncati cu noroi si sa asteptati rezultatele.
Si la iphone daca patesti ceva dureaza cel putin 14 zile analiza...
Totusi, firma Normark este una dintre cele mai de renume firme din domeniul distribuitorilor de pescuit din Romania.
Senzor Planet, țin să fac unele precizări!!!
În primul rând nu am aruncat cu noroi în Normark, eu mi-am expus public o problemă nefericită, din care am rămas momentan cu un prejudiciu de 1800 lei. Acest așazis colos, Normark nu s-a catadixit să-mi răspuna la întrebarea mea pe site și nici pe adresa de email, eu făcâdu-le o sesizare în format electronic. Nu au luat o poziție oficială cu privire la subiect, adoptă tactica tăcerii și încasează sume colosale de bani de la clienți!!!, aceste aspecte le vezi ca fiind normale? Sunt sigur că au conexiune la internet, sens în care așteptam măcar un punct de vedere oficial, public. Mai mult de atât i-am contactat pe nr. tel publicat pe site, acsta este deranjat. Văd că aduci în discuție calitatea pescarului, aruncătorului și nu faci referire și la calitatea produsului, în codițiile în care cel puțin 5 lansete s-au rupt la prima aruncare din același loc, indiciul fiind mai mult decât elocvent!!! Te întreb, proiectarea , executarea, verificarea calității, etc. a produsului respectiv au fost verificate, cercetate amănunțit, ce zici?
Legat de exemplul dat de tine cu telefonul IPHONE, îți aduc la cunoștință faptul că unui prieten i s-a stricat în Franța un tel IPHONE S 5, acest telefon fiind achiziționat din România și evident fiind în garanție. Societatea de distribuție din Franța i-a cerut C.I. și după verificări, pe loc i-a dat un telefon nou și și-au cerut scuze!!!
Lucian nu eram ironic si nu insinuam nimic, chiar imi pare sincer rau pentru tine si altii care ati avut ghinionul sa primiti lansete cu defecte. Asta iarna cand cineva punea in balanta velocity cu alte lansete produse tot in China apareau unii si acuzau in stanga si-n dreapta ca luam spagi, in special mamaliga. N-ai vazut ca dupa ce am scris "mamaliga" si-a facut instant aparitita pe topic unul dintre indivizii respectivi, cu aceeasi placa zgariata?
Stiu pe cineva care a rupt un velocity acum 1 an si ceva, o lanseta cumparata de afara. A facut cateva poze la varf si le-a trimis magazinului din Germania. In max 24 ore magazinul a raspuns ca isi cere scuze pt neplaceri si in cel mai scurt timp a trimis un varf nou in Romania.
Nu stiu daca in Germania a suportat pretul varfului magazinul sau distribuitorul, dar la noi distribuitorul a avut o atitudine tipica monopolista ne dand 2 bani pe doleanta clientului, in timp ce magazinul dupa cca 3 luni a decis sa schibe varful. Nu vreau sa mai dau detalii despre cate telefoane, drumuri la magazin, amenintari au fost necesare...
Oricum vina vine 99.99% de la distribuitor.
p.s. Tribal Velocity nu se poate compara cu alte lansete in gama lor de pret... sunt niste lansete frumoase si punct... pt pescari fuduli
Cunosc cel putin 5 pescari care au velocity si scot untul din ele , fara sa rupa vreun bat ...
Padure fara uscaturi nu exista si cred ca nu trebuie generalizat ...
Mary, exemplul cu pădurea și uscăturile nu cred că-și are rostul, deoarece nu am generalizat, ci am fost concis la subiect, expunând un caz real, corect și autentic!!! Cunosc doi pescari din BV. și cu mine trei, care am avut (pățit) același probleme cu lansetele menționate anterior, acestea fiind noi(la prima aruncare s-au rupt, imediat după inelul de vârf). Dacă ai citit în paginile anterioare, poți deduce că în situația noastră sunt mult mai mulți pescari, toți fiind nemulțumiți, indignați. Din păcate nu am reușit să pescuiesc cu ele, darămite să mai scot și untul din ele. Oscior a avut aceeași problemă, am înțeles din postare, că i-a fost schimbat odată tronsonul de vârf, care s-a mai rupt. A doua oară nu i-a mai soluționat favorabil problema sub pretexul că i-a fost schimbat și că tronsonul era prăfuit!!! Îmi vine să râd la aceste pretexte puerile, lipsite de formă, conținut și totodată să plâng de situația noastră!!! Misterios pe site și-a făcut apariția un domn, reprezentant Normark, care m-a informat că s-au făcut teste amănunțite la produsul în cauză, înaintea apariției pe piață, menționând că au apărut de doi ani. Eu i-am solicitat un punct de vedere, privind calitatea lotului din oferta de 1800 lei, nu loturilor anterioare, sens în care nu am înțeles mare lucru!!! Mai mult de atât, am dedus din finalul textului respectiv, că mă ceartă, permițându-mi să scriu public, înaintea soluționării problemei, mai pe înțelesul nostru(încerca să-mi bage și pumnul în gură)!!! Ce zici de acestă atitudine?
Lucian, te inteleg si recunosc ca ai dreptate, dar crede'ma ca exista un pescar aici care denatureaza problema expusa ... nu a dat cu 50 g de granbel ... a dat cu 150 de grame sa strice vadul vecinului , asa a invatat el de la conducatorii clubului din care face parte si implicit orice lanseta se poate rupe cand o supra'incarci ...