Bună ziua,
Mă numesc Mustățea Lucian și sunt din Brașov.
Prin prezentul text doresc să vă aduc la cunoștință următoarele:
În data de 06.07.2015 am achiziționat de la un magazin din mun. Brașov, patru lansete Shimano Velocity cu husa aferentă, conform ofertei SC Normark Sport România SRL. În data de 12.07.2015 am ieșit la prima partidă de pescuit, care s-a întins pe durata a 12 ore. La prima aruncare cu lanseta, tronsonul de vârf s-a rupt chiar după inelul de vârf. Vă precizez faptul că lansetele au fost transportate în siguranță în husă Pelzer și nu au fost trântite, lovite, călcare, etc., ele fiind încărcate în timpul aruncării cu momitoare de 60 g. iar nada de pe momitor fiind de cca 40-50 g. În urma acestui eveniment neplăcut am avut o discuție telefonică cu mai mulți prieteni pescari din mun. Brașov, (care și-au achiziționat aceleași lansete) în urma acestor discuții am aflat că altor doi pescari din BV. li s-au rupt tronsoanele de vârf din aceleași locuri!!! Întrebarea mea către dvs. Înaintea aruncării pe piață a acestei oferte, s-au făcut teste amănunțite de calitate la acest produs(lot de lansete)!!??
Este inpardonabil și incalificabil să oferi garanție unui produs pe durata a 3 ani, produs care se rupe la prima lansare. Aștept cu nerăbdare poziția societății care a făcut oferta, deoarece doresc să returnez produsul în termen de 30 zile conf. legilor în vigoare și ulterior să mă adresez OPC ptr. soluționarea acestei cauze.
De asemenea, doresc ca SC Normark Sport România SRL, (prin reprezentanții săi) să-și exprime public un punct de vedere privind acest subiect, deoarece azi 14.07.2015, orele 11.00 i-am contactat la nr. de pe site, postul telefonic fiind deranjat. Vă mulțumesc anticipat.
