Sunt sigur ca prin promovarea pe posturile generaliste isi vor vinde sponsorii produsele.(btw daca aberatiile spuse de-un Gigel la stirile Pro despre CIR se cheama promovare inseamna ca nu prea stii/stiti ce inseamna aia)Parca si vad cum vine un Dorel sa cumpere ttx de la Arrow ca a vazut el pe Realitatea firma asta.E ca si cum ai vinde jiglere pe acasaTV.andrei vladeanu scrie:organizatorii se ocupa sa aduca publicatii si canale tv generaliste si nationale pentru promiovarea evenimentului si imaginea sponsorilor.
Promovarea ar trebui facuta pe publicul tinta. Glumele de articole din AvP si SP nu se pun(3 poze, 3 randuri si gata)
Ca se poate mult mai bine vezi articolele din AvP de la campionatul de spinning: ai informatii despre concurs, interviuri cu primii clasati unde afli detalii despre tehnica si ce echipament folosesc.Compara cu articolele despre concursurile de pescuit la crap.Oricand prefer "o insiruire de poze pe un site" unde vad monturi, echipament, nada si pot sa inteleg ce s-a intamplat pe pista de concurs decat sa citesc pozele dintr-un articol de 2 pagini dintr-o revista.
Ca organizator ar trebui sa ai/aveti tot interesul ca sponsorii sa fie promovati fix acolo unde lumea intelege despre ce vorba: adica aici, pe forumuri.Nush de ce am impresia ca audientele inregistrate de forumuri bat la fundul gol pe cele ale posturilor TV si ale revistelor iar promovarea costa muuult mai putin
