In cazul X si Y e simplu .
Varianta A: Daca Y scoate pestele la batul lui X , pestele ii apartine lui X. Spre deosebire de X , Y ramane cu satisfactia drilului , in cazul acesta cel mai castigat fiind Y , si X ramane cu "dihania" care va fi, dupa caz, fotografiat si eliberat sau luat acasa si preparat dupa diverse retete. In cazul fotografierii se propune urmatorul algoritm ( X pozat cu dihania in brate, si Y cu X+dihanie in brate - pentru a se sublinia mai bine rolul important pe care l-a avut in actiunea respectiva.
Varianta B : in cazul in care X si Y se cunosc foarte bine si au incredere unul in celalalt se poate merge pe varianta betele X+ Y si intepare pe rand, cand X cand Y , captura apatinand celui care era la rand. In acest fotografiile ar trebui facute cu X si Y & captura ...
Varianta C : X si Y amandoi plecati in tufe ( ce te faci daca nu sunt tufe ? ) si apare Z (care de buna credinta, inteapa si ii priveaza si pe X si pe Y de placerea oferita de dihanie ? Z=necunoscut ...
-varianta C1 - Z scoate dihania inainte ca X si Y sa revina din tufe : Z fuge cu dihania si arunca batul la loc (sau si cu batul in care Z era o necunoscuta mai mare) ; Z asteapta ca X si Y sa revina si ii ofera captura posesorului batului la care s-a efectuat captura si multumeste pentru drill ; Z fuge cu captura, betele lui X si Y + masina cu care se transportasera in locatia cu multe tufe X si Y
- varianta C2 - X sau Y revin din tufe inainte de finalizarea capturii si preiau actiunea de recuperare de la Z , care devine "de facto" un Dragos ( Dragos = reclama la Connex in care era un amarat plimbat tot timpul sa rezolve prolemele aparute). In acest caz exista si posibilitatea ca X + Y + Z sa revine la o ulterioara partida intr-o noua formatie. Captura va apartine f(A sau B) ...
Se propune spre studiu varianta X+ Y + Z + W , partida de 72h , cu "planton" de cate 2 ore noaptea ...
Ca fapt divers eu as prefera sa fiu cel care efectueaza drillul , indiferent daca imi va apartine sau nu captura.
PS : off ce am mai batut campii tastaturii ...