MTX 14 vs MTX 16

Lansete, mulinete, fire, carlige, camping, accesorii, etc. Comentati, criticati sau recomandati.

Moderatori: Alin Galbenu, Bogdan Zaharia, odoctee

Scrie răspuns
Lao
pescar de competitie
Puncte: 0

Re: MTX 14 vs MTX 16

Mesaj de Lao »

arsenedaniel scrie: - arunc cu 14-le mai mult cu cam 10m poate 15 nu pot spune sigur
Probabil arunci mai mult cu 14 deoarece esti invatat cu ea. Insa dupa ce o sa te obisnuiesti si cu 16, diferenta intre ele va fi insesizabila.

arsenedaniel

Mesaj de arsenedaniel »

Nu sunt obisnuit cu 14-le. Am cumparat odata 14+16. Cu 14-le am mai aruncat doar odata de proba de la un coleg.
14-le e mai rigid, mai "par" deci teoretic mai bun pt aduncari. In cazul meu teoria s-a confirmat si practic.
Recunosc ca sunt incepator la capitolul aruncari.
Am uitat sa precizez ca am aruncat cu ambele cu plumb picatura de 110g cand am obtinut distanta aia de 10m diferenta.
La aruncarile cu momitor distantele au fost asemanatoare si destul de scurte comparativ cu cele cu plumb. Nu prea imi ies aruncarile cu momitor... Tipul momitorului a fost cel spiralat MV2.

Ca o concluzie: eu sunt multumit de cum se comporta lansetele. Le recomand cu placere.

freespirit
pescar de competitie

Mesaj de freespirit »