
Moderatori: Dan Mateianu, Normark
Am patit exact acelasi lucru. Prima aruncare, rupt chiar in acelasi loc. Am aruncat cu plumb de 80g + bila de 18. Am dus lanseta la TF de aprox 2 saptamani, nici un raspuns pana in acest moment.Lucian Mustățea scrie:Bună ziua,
Mă numesc Mustățea Lucian și sunt din Brașov.
Prin prezentul text doresc să vă aduc la cunoștință următoarele:
În data de 06.07.2015 am achiziționat de la un magazin din mun. Brașov, patru lansete Shimano Velocity cu husa aferentă, conform ofertei SC Normark Sport România SRL. În data de 12.07.2015 am ieșit la prima partidă de pescuit, care s-a întins pe durata a 12 ore. La prima aruncare cu lanseta, tronsonul de vârf s-a rupt chiar după inelul de vârf. Vă precizez faptul că lansetele au fost transportate în siguranță în husă Pelzer și nu au fost trântite, lovite, călcate, etc., ele fiind încărcate în timpul aruncării cu momitoare de 60 g. iar nada de pe momitor fiind de cca 40-50 g. În urma acestui eveniment neplăcut am avut o discuție telefonică cu mai mulți prieteni pescari din mun. Brașov, (care și-au achiziționat aceleași lansete) în urma acestor discuții am aflat că și altor doi pescari din BV. li s-au rupt tronsoanele de vârf din aceleași locuri!!! Întrebarea mea către dvs. Înaintea aruncării pe piață a acestei oferte, s-au făcut teste amănunțite de calitate la acest produs(lot de lansete)!!??
Este inpardonabil și incalificabil să oferi garanție unui produs pe durata a 3 ani, produs care se rupe la prima lansare, mai cu seamă că am observat din cuprinsul certificatului de garanție că responsabilitatea ganaței produsului, este aruncată în sarcina societăților care comercializează produsul garantat de SC Normark România SRL, calitate mai mult decât îndoielnică din punctul meu de vedere.
Aștept cu nerăbdare poziția societății care a făcut oferta, deoarece doresc să returnez produsul în termen de 30 zile conf. legilor în vigoare și ulterior să mă adresez OPC ptr. soluționarea acestei cauze.
De asemenea, doresc ca SC Normark Sport România SRL, (prin reprezentanții săi) să-și exprime public un punct de vedere privind acest subiect, deoarece azi 14.07.2015, orele 11.00 i-am contactat la nr. de pe site, postul telefonic fiind deranjat. Vă mulțumesc anticipat.
N-o va face, ia-ti gandul, Normark e cel mai bun exemplu de "asa nu"! Reprezentantii sai vindeau, acum cativa ani, mulinete (bblc), catre persoane fizice, cu un pret mai mic dect puteau oferi magazinele ce achzitionau, en-gross, acele mulinete tot de la ei.De asemenea, doresc ca SC Normark Sport România SRL, (prin reprezentanții săi) să-și exprime public un punct de vedere privind acest subiect, deoarece azi 14.07.2015, orele 11.00 i-am contactat la nr. de pe site, postul telefonic fiind deranjat. Vă mulțumesc anticipat.
pai pana va miscati voi trece sezonul de pescuitNormark scrie:Cred ca inainte de a reclama ceva pe forum ar fi normal sa asteptati solutionarea garantiei.
Cu stima,