am incercat sa scriu in zona de forum dedicate magazinului pentru a le transmite acest mesaj dar vad ca nu se poate.
E vorba de o sugestie pentru cei de la Big Fish : incercati sa cresteti putin calitatea serviciilor si atentia acordata clientilor. Stiu ca sunteti unici importatori ptr anumite branduri insa usor, usor, oamenii incep sa gaseasca si alte optiuni.
Dezamagirea mea vine din urmatoarea situatie.
Sotia a vrut sa imi cumpere un cadou surpriza de ziua mea si in data de 01.04 a facut atat comanda cat si plata ptr produsul respectiv (nick 95 EVO). Bigfish a contactat-o sa ii spuna ca produsul nu e pe stoc si va dura 2 saptamani pana la livrare. In 8.04 sotia a trimis un mail prin care solicita info despre stadiul comenzii si i s-a raspuns ca livrarea va dura 2,3 saptamani. Deci la o saptamana dupa plasarea comenzii, intervalul crescuse chiar mai mult decat promisiunea initiala.
Dupa care a urmat o tacere totala din partea BF inclusiv ignorarea unui alt mail trimis pe 17.04. in lipsa unui raspuns pe e-mail, sotia a apelat de mai multe ori telefonic BF fara sa aiba un raspuns concret pana in 24.04 cand i s-a spus ca produsul va ajunge in jur de 01.05.
Din nou tacere totala pana in 06.05 cand sotia a sunat din nou sa verifice stadiul livrarii si s-a spus ca nu exista informatii.
Produsul a fost livrat in 08.05 dar impresia lasata de BF nu este deloc una buna.
Concluziile mele: comunicare f slaba spre zero si mai ales neseriozitate -de ce ati propus un termen pe care nu l-ati putut respecta ? am primit cadoul la 2 saptamani dupa ziua mea (timp in care m-am impacat cu ideea ca sotia a omis sa imi cumpere ceva)
In plus, faptul ca am prieteni care si-au comandat direct din Italia acest produs cu 15% mai ieftin si l-au primit in 2 saptamani (din pacate sotia nu stia varianta asta), ma face sa ma gandesc la niste abordari chiar mai urate din partea BF si anume la posibilitatea ca produsul sa fi venit la timp dar sa fi fost livrat catre altcineva.