Moderatori: Alin Galbenu, Bogdan Zaharia, odoctee
De ăștia așa mai prostoi, care semnalizează și pun și frână!pescarusull scrie: ↑Mar Mai 18, 2021 23:26Ce puii mei inseamna influenceri bre ?
Ca asa in contextul in care-l vad pus nu prea il inteleg.
Lucian SV scrie: ↑Mie Mai 19, 2021 10:05De ăștia așa mai prostoi, care semnalizează și pun și frână!pescarusull scrie: ↑Mar Mai 18, 2021 23:26Ce puii mei inseamna influenceri bre ?
Ca asa in contextul in care-l vad pus nu prea il inteleg.
Dan Mitranescu scrie: ↑Mar Mai 18, 2021 12:13Intrebarea nu are nicio legatura cu topicul sau cu activitatea mea pe acest forum, respectiv de promovare a produselor. Activitate pe care mi-o denigrati.
Va raspund totusi la intrebare:
Da. Este atributia clientului de a cere bon fiscal inainte sa faca scandal ca nu a primit.
Gasiti informatiile dorite aici: http://www.antifrauda.ro/Recomand%C4%83 ... a-130.html
Sa revenim la subiectul topicului, respectiv la acuzatiile pe care le faceti .
Puteti sa-mi spuneti de ce imi denigrati munca si imagine, fara sa cunosc vreun motiv prin care eu Mitranescu, sau produsele pentru care raspund moral, sa va fi prejudiciat cu ceva ? Puteti sa raspundeti la intrebarea asta fara sa va mai abateti de la ea, raspunzand cu alte intrebari ?
Am sa dezvolt subiectul pe larg cu alta ocazie.pescarusull scrie: ↑Mar Mai 18, 2021 23:26Ce puii mei inseamna influenceri bre ?
Ca asa in contextul in care-l vad pus nu prea il inteleg.
Parerile dumneavoastra pe care le contest ca a fi de natura penala, nu se refera la doua produse, ci la activitatea mea si la demnitatea mea.mihai87tk scrie: ↑Mie Mai 19, 2021 10:38Dan Mitranescu scrie: ↑Mar Mai 18, 2021 12:13Intrebarea nu are nicio legatura cu topicul sau cu activitatea mea pe acest forum, respectiv de promovare a produselor. Activitate pe care mi-o denigrati.
Va raspund totusi la intrebare:
Da. Este atributia clientului de a cere bon fiscal inainte sa faca scandal ca nu a primit.
Gasiti informatiile dorite aici: http://www.antifrauda.ro/Recomand%C4%83 ... a-130.html
Sa revenim la subiectul topicului, respectiv la acuzatiile pe care le faceti .
Puteti sa-mi spuneti de ce imi denigrati munca si imagine, fara sa cunosc vreun motiv prin care eu Mitranescu, sau produsele pentru care raspund moral, sa va fi prejudiciat cu ceva ? Puteti sa raspundeti la intrebarea asta fara sa va mai abateti de la ea, raspunzand cu alte intrebari ?
Daca imi spun parerea despre doua produse care au fost neconforme asta inseamna ca denigrez imaginea d-voastra?Sau traim in Coreea de Nord si nu am voie sa imi exprim parerea?Eu ca client trebuie sa inghit toate mantocariile astea cu produse care ba functioneaza cum trebuie, ba nu, ba trebuie intervenit asupra lor(DESI SUNT NOI NOI NOI), ba acel produs vine cu defect de fabricatie. In legatura cu lanseta, sa zicem ca ma duc sa cumpar o masina noua, acea masina are niste vopsea scursa si uscata asa, agentul de vanzari motiveaza ca in cazul d-voastra : "da ce are domne?un pic de vopsea, lac, este functionala ?ce mai conteaza", insa problema nu se pune asa, se pune in felul urmator : eu iti platesc atat pentru finisaje cat si pentru functionalitate, corect?sau era expus ca produs cu defecte?
Si terminati cu teoria conspiratiei sau cu amenintarile.
Dan Mitranescu scrie: ↑Mie Mai 19, 2021 12:27Parerile dumneavoastra pe care le contest ca a fi de natura penala, nu se refera la doua produse, ci la activitatea mea si la demnitatea mea.mihai87tk scrie: ↑Mie Mai 19, 2021 10:38Dan Mitranescu scrie: ↑Mar Mai 18, 2021 12:13Intrebarea nu are nicio legatura cu topicul sau cu activitatea mea pe acest forum, respectiv de promovare a produselor. Activitate pe care mi-o denigrati.
Va raspund totusi la intrebare:
Da. Este atributia clientului de a cere bon fiscal inainte sa faca scandal ca nu a primit.
Gasiti informatiile dorite aici: http://www.antifrauda.ro/Recomand%C4%83 ... a-130.html
Sa revenim la subiectul topicului, respectiv la acuzatiile pe care le faceti .
Puteti sa-mi spuneti de ce imi denigrati munca si imagine, fara sa cunosc vreun motiv prin care eu Mitranescu, sau produsele pentru care raspund moral, sa va fi prejudiciat cu ceva ? Puteti sa raspundeti la intrebarea asta fara sa va mai abateti de la ea, raspunzand cu alte intrebari ?
Daca imi spun parerea despre doua produse care au fost neconforme asta inseamna ca denigrez imaginea d-voastra?Sau traim in Coreea de Nord si nu am voie sa imi exprim parerea?Eu ca client trebuie sa inghit toate mantocariile astea cu produse care ba functioneaza cum trebuie, ba nu, ba trebuie intervenit asupra lor(DESI SUNT NOI NOI NOI), ba acel produs vine cu defect de fabricatie. In legatura cu lanseta, sa zicem ca ma duc sa cumpar o masina noua, acea masina are niste vopsea scursa si uscata asa, agentul de vanzari motiveaza ca in cazul d-voastra : "da ce are domne?un pic de vopsea, lac, este functionala ?ce mai conteaza", insa problema nu se pune asa, se pune in felul urmator : eu iti platesc atat pentru finisaje cat si pentru functionalitate, corect?sau era expus ca produs cu defecte?
Si terminati cu teoria conspiratiei sau cu amenintarile.
Eu nu cunosc legile din Coreea asa cum le cunoasteti dumneavoastra, dar cunosc Constitutia Romaniei si legile din tara noastra care considera calomnia si defaimarea ca a fi de natura penala.
Libera exprimare are limitele ei, iar in situatia dumneavoastra imi afecteaza imaginea personala, imagine din care traiesc si pentru care am muncit ani de zile ca sa o cladesc cu demnitate.
Toate acestea in contextul in care toate actiunile dumneavoastra au cautat motive nejustificate:
1. ati inapoiat o lanseta pe care erau mici puncte de rasina. Acest lucru nu a fost reprosat de NIMENI in cei peste 20 de ani de activitate pe care ii am in acest domeniu. Am primit lanseta inapoi fara nici cea mai mica problema si v-am inapoiat banii in aceeasi zi. Deci am acceptat in baza unui motiv pe care nu l-a considerat nimeni niciodata deranjant sa primesc un produs inapoi.
2. Ati facut acelasi lucru cu avertizorii. V-am spus sa ii aduceti inapoi de la primul semn. NU ATI VRUT ! I-ati folosit, dupa care ati inceput sa denigrati produsul fara nicio discutie prealabila cu comerciantul sau cu mine. Se intampla sa fie probleme cu produsele electronice, dar acestea se rezolva amiabil, mai ales in contextul in care eu v-am dat dovada intotdeauna de buna credinta si implicit ajutor.
Or nu, dumneavoastra cautati cu orice motiv sa-mi balacariti produsul public, chiar daca ati sarit etapele legale si de bun simt dintre intr-o relatie comerciala.
3. Acuzatiile legate de bonul fiscal facute la adresa unitatii care v-a dat avertizorii. ( In cazul lansetei nu cred ca ati avut probleme de acest fel. ) pe care le puneti tot in carca mea. Asa cum spune legea, acuzatiile de natura penala pe care mi le faceti, chiar si daca sunt adevarate !, reprezinta o calomnie si se pedepsesc cu inchisoare de la 6 luni la un an ( parca ) si cu amenda de la 4000 lei la 16000 lei.
Acestea in conditiile in care tot dumneavoastra ati generat acest lucru, nerespectand procedurile legale, de care ati facut dovada ca habar nu aveti, respectiv faptul ca este obligatia dumneavoastra sa cereti bon fiscal inainte sa reclamati ca nu ati primit. Nu sa plecati fara nicio problema, dupa care sa face acuzatii de acest fel.
4. Toate acestea se intampla in contextul in care eu personal, Mitranescu Dan, nu v-am afectat cu absolut nimic, nu v-am adus niciun prejudiciu si am dat dovada de buna credinta in toate actiunile avute in relatiile pe care le-am avut cu dumneavoastra.
Repet si va rog inca o data sa nu mai ocoliti raspunsul:
Puteti sa-mi spuneti de ce imi denigrati munca si imagine, fara sa cunosc vreun motiv prin care eu Mitranescu, sau produsele pentru care raspund moral, sa va fi prejudiciat cu ceva ?
Care este motivul pentru care va pierdeti atata timp ca sa scrieti mesajul de la inceputul topicului?
Este evident faptul ca in lipsa motivelor justificabile, actiunea dumneavoastra are un cu totul alt scop, iar acest lucru trebuie lamurit sub o forma sau alta.
matei1971 scrie: ↑Mie Mai 19, 2021 14:29Având în vedere că ați cumpărat avertizorii din magazin și nu online aveați drept de retur 24ore! După acest termen trebuiau trimiși la reparat în garanție în nici un caz nu mai aveați dreptul la retur! Dan v-a oferit să ii aduceți retur și să primiti banii, ce vreți mai mult?
Trimis de pe al meu HD1913 folosind Tapatalk