Va salut domnule Babita,
Se fac 3 zile timp in care ma uit pe forum din cand in cand sa vad daca a-ti raspuns intrebarii mele postata ultima oara. Din pacate nici un raspuns desi am observat ca v-ati conectat.
Am sa ma gandesc la deshiderea unui topic nou cu privire la drepturile noastre in astfel de situatii, cele ale clientilor (acele persoane pasionate de pescuit care merg pe balti si dau sute de lei).
Daca judecam la rece dumneavostra incercati sa conduceti o afacere iar pescarii sunt clientii. Ca orice client atat timp cat dam niste bani si respectam regulile impuse de catre administratori cred ca avem si drepturi. Drepturi care in acest caz (si cred ca in majoritatea cazurilor) nu exista! eu nu am primit niciodata la un concurs chitanta pe banii care i-am platit, dar asta este un subiect pe care vreau sa-l deschid intr-un topic nou.
Ma intreb care sunt drepturile noastre?!? Care ar putea fi daunele (nu neaparat materiale) pe care organizatorul unui concurs ar trebui sa le "platesca" zecilor de pescari/clienti in momentul in care apar astfel de situatii independente de cauze naturale?!? De ce nu sunt precizate in momentul in care se posteaza un concurs nou pe langa obligatiile concurentilor (clientilor) si obligatiile organizatorului si care sunt despagubirile in cazurile cum este acesta?!? de ce niciodata organizatorii nu-si asuma nici o responsabilitate in cazul in care zeci de persoane (la unele concursuri aproape spre 100 de persoane) sunt prejudiciate moral si material.
Am sa va transmit un mesaj privat cu detaliile pentru returnarea platii.
Pacat ca nu s-a putut face nimic.
Toate cele bune,
Costin J
