
http://gardafinanciara.ro/mass-media/contact
sau
http://www.anaf.ro/public/wps/portal/!u ... EdFAMgYUwo!/
"...poftiti pe scaunul electric sa va odihniti !!!" citat din Parazitii
Moderatori: Alin Galbenu, mariosilaghi, Bogdan Zaharia, odoctee
Bravo! Un mesaj obiectivAndrei I scrie:In Sua benzina este ieftina, in Chile mancarea este mai buna, in germania se fabrica mercedes, in dubai e un vis, in japonia robotii te servesc cu hot-dog ... informatiile sunt utile pentru turism, comparatiile se fac doar adaptate la nivelul de trai, cultura, civilizatie etc... Nu inteleg de ce comparam ce e pe afara cu ce avem sau nu avem noi. Credeti ca putem schimba ceva prin injurii si prin "sfaturi"? Credeti ca daca voi aveti un business veti face ce scriu unii pe un forum atat timp cat afacerea va merge oricum brici?
Cat despre sters mesaje...la fel de penibil ca ce scria in ele....
.Oricare din utilizatorii care nu se prezinta poate fi adeptul unei alte balti .. si in acest fel, fara a se prezenta, poate strica imaginea concurentei pentru a castiga clienti
eu consider ca atunci cand vrei sa cumperi ceva si ti se pare scump - nu il cumperi. sau daca un loc e aglomerat si nu iti place aglomeratia, nu te duci.ionut72 scrie:.Oricare din utilizatorii care nu se prezinta poate fi adeptul unei alte balti .. si in acest fel, fara a se prezenta, poate strica imaginea concurentei pentru a castiga clienti
Dan, poti sa-mi explici si mie care e "logica" frazei de mai sus?
Un utilizator care "e adeptul altei balti" poate ca e asa tocmai din cauza ca nu-i convin anumite aspecte de pe balta in discutie (in cazul de fata Moara Vlasiei, dar enuntul e adevarat pentru orice balta)! Ori, daca i se sterg opiniile si parerile despre cum crede el ca ar putea fi imbunatatit pescuitul pe acea balta, urmarea nu poate fi decat una singura: acel utilizator va ramane in continuare adeptul altei balti![]()
In al 2-lea rand, nu e plauzibil ca un concurent real de-al lui Victor sa incerce sa castige clienti prin combaterea maririi taxelor de pescuit pe Moara Vlasiei, a refuzului lui Victor de a rari standurile si de a accepta un partener al pescarului cu drepturi depline, decat daca e, eminamente, idiot! Un concurent nu-l trage pe acesta de maneca si nici nu-i da idei de imbunatatire a conditiilor de pescuit de pe "Moara". Concurentilor, cand gresesc, nu le atragi atentia, ci ii ajuti sa se afunde si mai mult!!![]()
Cu alte cuvinte, in cazul de fata, singurul care a stricat imaginea baltii si a lui personal a fost Victor Petcu! Si, mai mult ca sigur fara intentie, la asta ati contribuit si voi, crapmania!
Doar ca nimic nu te poate impiedica sa le spui si altora care-i parerea ta. Ba, si mai mult, antreprenorii inteligenti iti pun la dispozitie si un mijloc prin care sa le spui si lor insisi ce nu-ti convine. Se numeste "caiet de reclamatii" si, desi in Romania, de regula, e considerat irelevant sau chiar o gluma, exista antreprenori/manageri care-l considera un extrem de eficace instrument de culegere a feedback-ului clientilor!"eu consider ca atunci cand vrei sa cumperi ceva si ti se pare scump - nu il cumperi. sau daca un loc e aglomerat si nu iti place aglomeratia, nu te duci.
Orice vanzator isi fixeaza un tarif. Clientul decide daca il plateste sau nu."