Montura crap home made

Ce monturi folosim pentru a pescui la crap?
lucian156
Mesaje: 110
Membru din: Joi Ian 17, 2013 12:13

Montura crap home made

Mesaj de lucian156 »

Sunt incepator in pescuitul crapului si pana acum am pescuit cu monturi cumparate din comert, drept urmare carligele, agrafele rugineau dupa prima utilizare,firul de par era prea scurt-lung. Ei bine de astazi am inceput sa-mi fac singur monturile. Am citit pe forum tot ceea ce am gasit legat de monturi si cu datele culese m-am apucat de treaba. Am folosit carlige Korda Kurv Shank nr.6, fir textil E.S.P camo sink link 20lb, vartej Prologic nr.8, varnis siliconic, stoper silicon. Voi utiliza aceste monturi cu plumb striat-naditor si as dori sa aflu parerile voastre despre monturile mele. Va multumesc. Rezultatele sunt urmatoarele:
Fişiere ataşate
rsz_1dsc03221.jpg
rsz_1dsc03221.jpg (93.49 KiB) Vizualizat de 3564 ori
rsz_1dsc03217.jpg
rsz_1dsc03217.jpg (79.13 KiB) Vizualizat de 3564 ori
rsz_1dsc03220.jpg
rsz_1dsc03220.jpg (92.27 KiB) Vizualizat de 3564 ori

Avatar utilizator
Radu Mitrea
Mesaje: 180
Membru din: Lun Mai 02, 2011 14:02
Puncte: 0
Localitate: Targoviste - Cardiff

Re: Montura crap home made

Mesaj de Radu Mitrea »

Salut.

Strict parerea mea, proprie si personala :)
- rig-ul este cam scurt (nu stiu cat sa zic ca are, dar comparand cu marimea carligului as zice aproximativ 10-12cm) pentru plumb simplu si cam lung pentru momitor.
- varnisul siliconic este un pic prea mare pentru carligul acela - cam jumate din cat este acum ar merge
- daca vrei sa pescuieisti cu doua bile de 20 (presupun ca atat au alea) carligul nr. 6 e cam mic

O zi buna.
Nume utilizator schimbat din radu1985

lucian156
Mesaje: 110
Membru din: Joi Ian 17, 2013 12:13

Re: Montura crap home made

Mesaj de lucian156 »