DIFERENTA INTRE SITE-URI

Sectiune deschisa pentru orice subiect de discutie.

Moderatori: Alin Galbenu, mariosilaghi, Bogdan Zaharia, odoctee

Avatar utilizator
tudorgabriel
Mesaje: 145
Membru din: Dum Ian 16, 2005 19:44
Puncte: 0
Localitate: galati

Mesaj de tudorgabriel »

Domnule Val Pangica am citit ultimile 3 postari ale dvs.si am ramas putin contrariat,eu sunt pescar amator cu permis si atat,nu ma intereseaza competitiile,intru pe aceste forumuri ptr. a mai invata cate ceva din tainele pescuitului,consider ca faceti prea multe discutii referitor la C&R,pai ce daca merg la o balta privata sau la Dunare nu am voie sa iau 7 carasi mari sau un crap de 3 sau 4 kg :?: cine imi interzice asa ceva :?: doar este specificata si in permis aceasta reglementare si apoi sa ne fie cu iertare dar restaurantele din Bucuresti servesc la greu preparate din crap si alti pesti chiar si caviar la greu,atunci unde este atitudinea in privinta C&R :?: si vreau sa va mai spun ceva ,cunosc ceva pescari de pe aceste forumuri care papa crap la greu.
Parerea mea este ca se face prea multa valva cu acest C&R,sunt total impotriva celor care isi bat joc de peste in sensul ca prind zeci de crapi pe care ii si duc acasa dar 1 piesa sau 2 nu cred ca este foarte grav.
Este adevarat,in lacurile unde este practicat C&R sunt total de acord dar in rest sunt rezervat in a face afirmatii.
Cu riscul de a va supara pe mine si a ma scoate de pe forum va spun ca daca va deranjeaza calea "sunt prieten cu toata lumea si scriu aici si acolo "atunci scoateti-ne pe acei care sunt amatori si lasati siteul numai ptr. profesionisti,pescari de competitie si nu ne suparam deloc,pana la urma este alegerea dvs. cine are voie sau nu sa posteze pe acest forum.
O ultima intrebare domnule Pangica:cu zece ani in urma dvs.practicati C&R :?: sau ulterior ati imbratisat acest stil de pescuit care este aplicat numai in competitii in general :?: sa nu-mi spuneti ca nu mancati deloc peste ca nu cred asa ceva la varsta mea :)