Pt.partide scurte!

Cum prindem crapi? Prin ce metode, ce tactici, ce tehnici de pescuit folosim?

Moderatori: Alin Galbenu, Bogdan Zaharia, odoctee

Gabriel
Puncte: 0

Pt.partide scurte!

Mesaj de Gabriel »

Salutare.

Sunt novice in pescuitul crapului ,precum majoritatea pescarilor de pe la noi ma duc la pescuit perioade scurte 12 ore cel mult 24(o singura data).
Va ramin dator daca ma-ti ajuta cu niste sfaturi:ce bile rady made de mare atractie(atit pentru peste cit si pentru buzunar avind in vedere ca sunt student cu buget limitat :oops: )sau alta nada/momeala care sa deie randament la asa un pescuit pe perioade scurte si o tactica buna pt perioade scurte. Va spun cu mina pe inima ,crap(ciortan )mai mare de 1kg (eliberat) nu am avut prileju a prinde vre-o data,is satul de vesnici carasi cit palma si de gura mamei :?
Asa ca orice mina intinsa ii bine venita si orice sut in fund ii un pas inainte.
Va multumesc

mirceaef

Mesaj de mirceaef »

Salut Gabriel si bine ai venit pe forum!

din pct meu de vedere problema ta cea mai mare nu e nada ci timpul. Incearca sa stai macar 48 de ore pe balta ca sa poti pricepe ceva din pescuitul pe care il faci, daca stii locurile bune de pe lac cu atat mai bine.

Daca mergi pe bile tari, eu ti-as recomanda bile de max 16 mm, eu n-am folosit ready made-uri decat de la SBS, despre altele nu pot vorbi.
Vezi ca la Senzor au adus solubile ready-made care ar trebui sa fie mai eficiente.

Nadeste putin pana localizezi pestele, eventual foloseste punga sau fire solubile. Daca iti poti permite si o galeata de method mix (spicy red e cel pe care eu il prefer), te-as incuraja sa incerci. Are si un flacon de CSL pe care iti poti folosi la prepararea lui. Eventual si cu ceva spartura de boilies.

Fir intins!
Epure-Fusu Mircea
Carping Club

Gabriel

Mesaj de Gabriel »

Salutare.Bine v-am gasit :D